Jo, typ

Raffe har ju rätt såklart.
Allt skit jag kränger bör och ska tas med en nypa salt. Jag tycker något i riktningen "du är ansvarig för dina känslor" så om någon tycker illa om mig eller något jag sagt för att åsiktsmaskineriet tycks sakna mute-knapp hamnar det i kategorin "NAP"-
Någon Annans Problem:-)

Men jag tycker det jag skriver. Och inser förstås ironin i att en dokusåpadeltagare kritiserar fenomenet TV.
Skulle kunna skriva hela dagen om hur bra jag är men Cecilia är här och det innebär, med Borats ord:
"Its sexytime"


Glöm inte:

www.myspace.com/trevoltpunk

Kommentarer
Postat av: Dave

För att citera Borat: - How much?

2009-04-04 @ 16:33:18
URL: http://www.myspace.com/trevoltpunk
Postat av: S

Du verkar vara en person med intigritet. Inte ens min pappa som föraktar tatueringar och piercings kan motstå den, härligt att se...

2009-04-04 @ 21:36:14
Postat av: Glenn

Bara ett tips för intressantare bloggande.

adda lite bilder då och då.



Ha det gött du ack så sköna snubbe.



//Glenn

2009-04-04 @ 22:47:39
Postat av: Christer Pettersson

Vet inte var jag ska börja, jag gillar din stil och din grej du körde i Robinsson, även dina påpekanden i ditt förra inlägg. Människor är för det mesta idioter, men vissa guldklimpar ligger och skräpar här och var, du är sannerligen en av dom. Fortsätt så, så resten av oss inte tappar allt hopp.



tjingeling

2009-04-04 @ 23:31:12
Postat av: Mrs Zipper

Du är en person som är värd allt!

Du har egen stil, KLOKA åsikter och DESSUTOM världens vackraste dialekt!

Sluta aldrig vara den unika människa du är!

HÄR hemma hos oss har du en alldeles egen fanclub!



RESPEKT från Karin med flock!

2009-04-05 @ 01:10:51
URL: http://mrszipper.zoomin.se
Postat av: Jenny

Håller med Karin. Du har väldigt kloka åsikter. Och din stil är verkligen häftig! Måste bara fråga. Hur många milimeter har du töjt öronen till? :)

2009-04-05 @ 09:39:54
URL: http://spacecat.blogg.se/
Postat av: C.

eller som Jemaine (FOTC) säger: It's buisness time.



All respekt till dig, Billing! Snygg som få. Klok som en uggla... eh.. right.. riktigt kul att följa dig i Robinson hursomhelst. Dig skulle man vilja ha som polare. Eller lärare.

2009-04-12 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0