Robinson? Va?

Jag gled runt på nätet och lade märke till att mina Ö-syskon skriver bloggar om senaste avsnittet.
Gör jag inte min plikt? Jag skriver bara en massa strunt, övervägande om mig själv. Kanske att folk går in på min blogg för att jag är robinson-deltagare snarare än att jag är en charmant person med intressanta saker att säga?

Nä, så är det inte. Jag är ju så himla intressant, självklart hade jag haft tusen besökare på den här bloggen utan att ha varit med i tv.
...eh...

Öh, okej: Program tre: Christian gör mig avundsjuk genom att vara både syrligare och mer dräpande än jag. Angela bjuder på veckans öppna mål när jag väljer att missförstå hennes fråga och på kuppen kör mitt klassiska idiotförklarande svar för billig poäng. Valpen är veckans tongue-in-cheek när han iskallt - med vinst i åtanke - går upp i brottningsringen mot Jarmo! Jag skrattar fortfarande åt det.
Såg ni min avrättning av Nina? Ball. Liiiite störigt att jag inte fick gå upp mot... Vem som helst.
Jarmo är den enda jag inte är helt säker på att jag kunnat vinna mot.
Som ni vet handlar det om vikt och jävlar anamma mer än styrka. Jag väger mest på ön och är dessutom blandras (jag har minst en fjärdedels trollblod) så om jag mött... ja, vem som helst hade jag gjort exakt samma sak.
I mina brutala händer blir alla en trasig vante!

(lätt att sitta hemma i Sverige och blogga om, haha. Men snacka är gratis.)

Annars är det vakuum nu, Cecilia åkte i går men i kväll hoppar jag på tåget och jagar i kapp henne. Sen är det ju förbandsgig till pranksters på mejeriet i Lund på lördag, ska bli coolt som fan.

Reklam:
Vegegården är världens bästa restaurang. Trevolt är världens bästa band. Håll ögonen öppna för när som helst kickar Dannes designföretag igång och då kan äntligen alla klä sig snyggt. Wild at Heart i Malmö om du vill bli snygg i håret.
Dino´s i Mariehamn för den som vill toksupa i rockens tecken. Hurry Curry på Hötorget om du vill äta gott - både som vegetarian, allergiker eller normalis - men kom ihåg: Min flickvän jobbar där SE MEN INTE RÖRA! Hon bits. Fast hon biter bara mig, så jag vet inte om det var ett hot eller ett löfte.

Nu ska jag ha en Latte.

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

HEJ Erik!

jag tycker du är coolaste ac alla i dit Robinson lag ;) vill ha dej i min msn [email protected]

kom igen var inte blyg du är min nya idol :)

många kramar till dej från mig :) adda mig NU

2009-04-07 @ 00:05:24
Postat av: s

haha nu MÅSTE jag ju bara skriva ett blogg inlägg om att jag sålde/gav bort en prenumeration till dig idag ;) haha

2009-04-07 @ 15:58:40
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Pontus

Tjenare jag är din idol (christian är störande) du måste lägga till mig på MSN pontus[email protected] Du är bäst i robinson laget!

2009-04-07 @ 17:54:18
URL: http://www.pontusblogg.tk
Postat av: sara .b.

COOLT! du har en blogg!

Fick annars bara en tvångstanke att berätta för dig att jag jämt får asgarv åt dina härliga "pratstunder" i programmet!

2009-04-07 @ 19:32:44
URL: http://bruggeman.blogg.se/
Postat av: Madde

kika gärna i min blogg Erik du är min idol

2009-04-07 @ 20:58:30
URL: http://wwwmadelense.webblogg.se/
Postat av: sandra

Din avrättning va snyggast. kan inte sluuta titta på den.

Valpen mot Jarmo, vems ide var det?

hahaha, älskar din blogg måste jag säga.

Kramar från trevolt-fanset!

2009-04-08 @ 12:56:12
URL: http://weiiise.blogpsot.com
Postat av: ewe-lina

klicka på länken och läs saninngen om oss:)

Postat av: ewe-lina

klicka på länken och läs saninngen om oss:)

Postat av: Sofie

Tack för restaurangtips.

2009-04-09 @ 13:25:00
URL: http://finaflinga.blogspot.com/
Postat av: Aina

Lite uppdatering, tack ;-) Du kan det här med att skriva så varför sluta upp med det? Du verkar så himla cool, Billing!

2009-04-09 @ 13:54:20
Postat av: Dave

Ingen har väl missat att Eriks bandkollega har hand om en blogg också? Den handlar inte om hans(mitt) liv som tur är, det handlar till 100% om bandet Trevolt. Gå in och läs på www.myspace.com/trevoltpunk

2009-04-09 @ 21:12:04
URL: http://www.myspace.com/trevoltpunk
Postat av: tess

En sak säger ja bara... du e förbannat charmig å har charmat trosorna av mig ha ha ha... skojar å ja tycker du har grymt mycket mer å säga än de övriga som mest gnäller... visste de itne va de sökte till???? //Tess

2009-04-18 @ 19:25:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: du är semst billing kom ihåg mig

du är ful jävla fitta

2009-04-18 @ 21:49:02
Postat av: hora billing

vilken hora du är lilla fisunge

2009-04-18 @ 21:50:58
Postat av: håriga billing

hur kan du vara så hårig det är fult hur kan du ha dom där ringarna på brösten och i näsan du ser bara fulare ut hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-04-18 @ 21:53:39
Postat av: e

någon kommer ta henne som gisslan. hon kommer ju få byta jobb... "du är ful jävla fitta" HAHHAHAHHAHA

2009-04-23 @ 04:56:09
Postat av: Melinda / mille

Jag hejade på dig!!

ni spelar bra!!(altså bandet TreVolt)

Hela min familj tycker att du liknar

asmycket min morbror :o

Jag har oxså ett band.. Vi är inte så duktiga

xD Du äger!! helt klart bara!!

2009-04-25 @ 22:02:37
URL: http://honingsmelon.blogg.se/
Postat av: Johan

kan inte du skicka en atomgraf kom igen TAGGA ERIk btw tycker du elr jamo skulle vunnit robinson om du vill kan du skicka en demo på ert band om ni har en demo skiva haha har deet bra för det har jag!

2009-04-25 @ 22:20:08
Postat av: pandan

hej erik!<3

kan du maila mig på [email protected] det skulle vara jätte kul!<33

hejade på dig i robinson och du en förebild för mig!<33

önskar dig all lycka

kramar

//emma 14 år

2009-04-26 @ 00:02:43
Postat av: Anonym

du är bara så rolig särskilt i robinson!<3

2009-04-26 @ 13:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0