Nej visst fan

Jag hinner ju inte sitta här och skriva-
jag ska luncha med morsan och repa... samtidigt....
Hur planerar jag egentligen?

Henke har också börjat blogga. Rätt ball faktiskt. Jag bifogar en länk i nästa inlägg, orkar inte klydda runt just nu för min dator är svårt efterbliven och jag har brått...
Men Henke är alltså min äldsta vän och det vi inte gått igenom tillsammans är inte mycket.

Men det lustiga är - och jag tror att det är en universiell regel - att alla bloggar i hela världen har en sak gemensamt och det är att det allra första inlägget i bloggen handlar om att man egentligen tycker att det är lite fjompigt att blogga och att alla andra gör det och att man nästan ber lite om ursäkt för att man nu börjat blogga...
Min blogg har ett sånt första inlägg och så även Henkes, jag baserar alltså hela min tes på två exempel men jag har faktiskt en känsla av att det stämmer.
Vad säger ni?

Saknar dig Baby.
"kom lite närmre"
<3

Kommentarer
Postat av: Millan

Ja men kan ju hinna med lunch och repa samtidigt, ingenting är omöjligt bara lite svårt ibland :D

Hahaah det måste jag också kolla. Alltså om jag har ett sånt första inlägg :P

2009-08-17 @ 02:11:24
URL: http://herrwicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0