Solregn?

Härligt schizofrent väder vi har!

Nog om det.


Cecilia vekar bli sakta bättre, skönt att det inte bara är en enda lång störtdykning ner i mörkret utan att vi faktiskt får en del ljusglimtar också! Jag är helt övertygad omatt hon inom en snar framtid är sitt gamla spralliga jag igen.

Snart måste jag åka tillbaka till Malmö igen och det med blandade känslor. Jag kommer naturligtvis sakna Baby som fan men jag vet att hon är strark som få och med hennes fantastiska familjs hjälp kommer hon att klara sig galant. Lite trist dock att få nöja sig med telefonkontakt igen nu när man vant sig vid morgonmysgoset...

Å andra sidan har jag inte hållit i en trumstock på fyra veckor och abstinensen driver mig till vansinne!  Jag måste få sitta trumpall nuuuu!
Kondisen sjunker ju som bekant för varje dag den inte används och jag har verkigen varit på semester den gångna månaden, så det första jag gör när jag går av tåget i Malmö är att gå raka vägen till replokalen. Den artonde spelar vi ju på ctrl-alt-dance festivalen i Linderöd (om deninte är flyttad) och jag VÄGRAR göra något annat än mitt absolut bästa. Trevolt har ju ändå en viss kvalitetsnivå att upprätthålla.

Andra nyheter:
Vi kommer antagligen spela in två nya låtar snart, bara för att det var längesedan sist.
Och jag har sökt till wipeout på kanal 5. Håll tummarna så får ni kanske se mig ha ont och göra bort mig i höst!

p&k

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni får gärna komma till Karlstad för att spela :] Om inte annat så hoppas jag på att få se dig på tv i höst? n_n

2009-07-14 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0