Fan vad tiden går

Nu var det ett tag sedan jag skrev trots löfte om bot och bättring...

Skärgården var helt fantastisk-
sol och bad, sitta på en klippa och titta på solnedgången med Baby, grilpartaj med familjen, kvällsmys med sällskapsspel, ligga på golvet i en liten stuga och mysa framför brasan i öppna spisen...
Man vänjer sig omdelbart vid att det bara finns utedass och inget rinnande vaten, jag har ju varit med om värre:-)
Roligt också med en lanthandel med helt egna syner på human prissättning, haha!
Jag gillar långpromenader i skogen.

Michael Jackson passade också på att dö medan jag var borta, herrjävlar! Jag blev väckt av Baby en morgon av budskapet. Man tror inte riktigt att det är sant. Jag tänker bara att det måste vara skönt att äntligen få lugn och ro.
Jag är ju en lite udda prick och besitter ju ett tvättäkta C-kändisskap, jag kan ju bara försöka börja föreställa mig... hur det var att vara Michael fucking Jackson! Stackars jävel!
Enorm musiker. Minns fortfarande vilket enormt intryck musikvideon till "thriller" gjorde på mig som barn.
Jag behöver väl knappast hålla låda särskilt länge om hur bra han var, det vet redan alla vid det här laget, satan vad alla sjungit sig hesa på lovsång.
Var var alla ni när anklagelserna haglade över honom?
Eller okej, jag tänker väl så här:
Jag vet alldeles för lite för att kunna avgöra om han gjort sig skyldig till övergrepp eller inte. Så jag dömer varken åt ena eller andra hållet.
Men jag saknar honom.

För närvarande har jag två nära familjemedlemmar på sjukhus.
Var glada,ni som är friska. Ni som inte är det?
Jag tänker på er också.
Jag önskar att jag kunde vara på två ställen samtidigt.
Eller när vi nu önskar: Jag önskar att jag var en level 99 healer.

Hörs snart igen.

Ha det skönt i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar oxå MJ.

Han gjorde ett stort intryck på oss alla, jag kommer aldrig glömma honom.



RIP the king of pop!

2009-07-01 @ 12:33:46
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: martina

Hej Jag heter Martina. En av mina drömmar är att vara med i robinson. Anledningen till att jag skriver till dig är för att fråga dig om du har några tips på vad och hur jag bör skriva min ansökan för att jag ska ha så stor chans som möjligt att bli antagen till robinson.



Tack på förhand!

2009-07-01 @ 15:48:54
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Erik hur är läget. Snart ses vi det är

bara 3 veckor kvar till Linderöd festivalen

Har köp biljett nu :=)

kika i min blogg :)

Mvh Madde

2009-07-03 @ 19:48:38
URL: http://wwwmadelense.webblogg.se/
Postat av: Millan

På tal om Michael Jackson. Han har det nog mycket bättre nu. Kändisskapet steg ju honom helt åt huvudet. Han såg helt förstörd ut och kunde inte va i sol eller något. Så ja, man gick nästan runt och väntade på att han skulle dö eftersom han därmed missbrukade sin medicin :)

2009-07-04 @ 08:28:28
URL: http://herrwicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0