Tisdag?

Ibland känns det som att det är en annan dag än vad det är...
För att stjäla från George Carlin:
"har du någonsin gått runt en hel onsdag och trott att det var torsdag...och nästa dag är allt som vanligt igen?"
Idag har jag varit rätt säker på att det varit tisdag.
Men det är inte tisdag, det är en vanlig skitt måndag och måndagar kommer att vara det första jag totalförbjuder när jag blivit diktator. Tredagarshelg, mina vänner. Tredagarshelg.

Så vi var en sväng i Göteborg i helgen. Tattoo art unplugged hette händelsen. Tatuerare ställde ut verk som inte var tatueringar, en jävligt cool idé. Hela grejen kryddades med liveband, bland annat vi och smått fantastiska onine.
Påminns av vad min tatuerare sa: Det var många år sedan jag hade tid att måla...
Nåja.
Det var sjukt roligt trots att reverben inte kom från mixern, om ni förstår vad jag menar. Stackars arrangör som gick back som fan på en bra idé. Jag skyller på matchen. Danskjävlar.

Känner mig lite ur gängorna just nu, står inför en del stora beslut.

Hörs snart

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har oxå trott att det varit tisdag hela dagen...:/ de e knepigt det där:P

2009-06-08 @ 18:25:46
Postat av: Makrill

Oh, då får vi hoppas att du blir diktator då! ;P

2009-06-08 @ 20:54:56
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Maja

Du vill bo med din flickvän men då måste du ge upp trevolt?

har jag rätt?!



Måste bara säga att trevolt aldrig kan vara trevolt utan dig, och förmodligen kan inte du vara Bästa Billing utan Cecilia...

2009-06-08 @ 22:32:07
Postat av: Huskatt

Lite jobbigt innan man bestämt sig. Sen, när beslutet väl är fattat, då brukar det kännas lättare.

Du som diktator...MWAHAHAHAHA, klart kul du...

2009-06-09 @ 10:19:55
URL: /http://huskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0