Ellenor?

Skönt att alla andra också vet vem som vann nu, så jag slipper frågan:-)
Ellenor är en värdig vinnare, utan tvekan. Men om jag hade fått välja hade jag röstat på Jarmo.
Jarmo har kämpat hela vägen och bidragit som FAN med god stämning.
Fast allvarligt talat, jag känner honom mycket bättre än vad jag känner Ellenor, så jag är inte rätt man att avgöra om hon förtjänade att vinna mer eller mindre äm honom.
Alla som pallade så långt är vinnare i en eller annan mening.
Ingen av dom hade något större behov av den halva miljonen dock, så ur det perspektivet skulle Nina eller Anna vunnit;-)

Annars har helgen varit svårt hektisk-
efter fredagens spelning på Siesta -återigen, tack som fan till alla som var där- så var det dags igen på hemgårdens vårfest. Inte lika mycket folk där, men det är kanske inte så konstigt!
Nu ser vi fram emot stapelbäddsfestivalen i Malmö, lycka till John! (han är min vikarie för jag smiter på kärlekssemester med Baby)

Efter det stack vi faktiskt tillbaka till Siesta, för Antiflag spelade och dom är så förbannat bra!!!
Riktigt sköna live också, väl värt de fem timmar det tog att ta sig hem efteråt med pågatåg, byte till buss, byte till annan buss.... Jävla motherfucking skånetrafiken!!

Nu ska jag köpa en croissant till frukost. Första gången jag någonsin åt en sådan var på resorten efter att ha åkt ut ur Robinson. Rafael kom dit och sa: "Oh, croissanter, det är skitgott" och då sa jag "va? är det?"
Och sedan dess älskar jag croissanter för det är jättegott!
...fan vad jag svamlar. Har reprisen på i bakgrunden, så jag är lite kluven i uppmärksamhet!


Puss!


(fy fan vad vidrigt bratigt med champagnedusch!!!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tyckte att Anna eller Jarmo skulle vinna =) Ellenor är bara falsk likså Nina.. Vad gör du annars då? du va ju coolast och Skåning, det gillar vi för jag är också en :) Ha det bäst !

2009-05-31 @ 13:07:02
URL: http://jennydoe.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jarmo borde ha vunnit. Han hade hängt kvar trots att folk försökt rösta ut honom och klarat alla svåra situationer på sin skicklighet. Jag fattar inte varför Ellenor blev framröstad... Men hon kanske var mer jättetrevligeller något, men det syntes inte på TV ju, hon hade ju nästan ingen kameratid innan de två sista avsnitten.

2009-05-31 @ 13:56:30
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/
Postat av: Yes

Ellenor verkar ju vara slut i huvudet. Ligger och solar tills hon spyr och talar dadda-språk.

2009-05-31 @ 14:47:17
Postat av: Linnea

Jag tycker också att Jarmo borde vunnit.

2009-05-31 @ 16:57:11
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: Zarah

Hejhej spana gärna in min blogg och lämna en kommentar, är hårmodell! :) hoppas du får en fin dag!

2009-05-31 @ 18:22:39
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur kommer det sig att du inte deltog på kryssningen i helgen?

2009-05-31 @ 20:11:51
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! Jag älskar hela ditt sätt att uttrycka saker och ting på. Så jävla ball och påminner om min ena syster, kanske därför hon diggade dig som in i under tiden du var med i Robinson!

2009-05-31 @ 21:15:49
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Grillan

du är förjävla skön. läste precis igenom hela din blogg. hoppas man får se mer av dig!

2009-05-31 @ 23:09:32
URL: http://ohfan.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tycker att Ellenor är en värdig vinnare, hon har gått igenom precis det som Jarmo, Anna och Nina har gjort. Dock tycker jag att Jarmo borde vunnit men det är rätt så skoj att hon vann i alla fall =) Bara inte Nina vann så är jag nöjd.

2009-05-31 @ 23:34:53
URL: http://wentzel.webblogg.se/
Postat av: Huskatt

Kan tänka mig att det kan vara irriterande att höra Ellinores röst i längden. Och eftersom hon utan tvekan tvingats lyssna på den meast..så är hon klart värdig vinnare.

Robinson tappade en del intresse från min sida när du åkte ur. Milt sagt.

2009-06-01 @ 07:57:40
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Erik.

Det vart ju en jäkligt rolig skitstorm från tittarna iom hennes vinst.

"– Hade vart mindre partiskt om svenska folket hade fått rösta!" samtidigt som de skriker att Jarmo borde vunnit. :D villfarelser ftw!

2009-06-01 @ 09:00:33
Postat av: Hanny

Fan med.. du skulle ju vinna! Nu har man tittat på varenda avsnitt och hejat på dig! Och så vinner du inte :( tråkigt! Jag tycker du var den mest värda vinnaren! Du är en riktig Robinsson :) //Hanny

2009-06-01 @ 11:29:06
URL: /http://sugarhanny.blogg.se/
Postat av: sandra

tycker också Jarmo skulle vunnit, han har kämpat i vartenda tävling och är en värdig vinnare - i min mening - sen vad andra tycker är en annan sak.

det är iaf skönt att det är över nu så alla deltagare slipper pressen och intevjuerna(stavning ?) och kan börja leva som vanligt igen.

du får ha det kul på din lilla semester!

kraam.

2009-06-01 @ 18:25:04
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: Madde

Hej varför var inte du med på ROBINSON

Ifredags eller fick man välja om man ville vara med ? mvh Madde colla bilder på dig när ni spelade på festivalen i Hässleholm ;)

2009-06-02 @ 11:25:15
URL: http://wwwmadelense.webblogg.se/
Postat av: Tobbe

Måste säga att jag vart lite förvånad när jag såg att det var du som spela på lilla campingscenen på Siesta!... Men men, det var en rätt soft spelning må jag säga :D

2009-06-02 @ 14:54:06
Postat av: Natalie

Va du på finalfesten? Har kollat bilder, men såg inte dig :(

2009-06-03 @ 18:31:15
Postat av: benjamin

jag tycker du körde att bra race och var schysst underhållning i rutan. men fan va jag störde mig på dina teorier om hur folk tänker! en lärare vet inte allt! spark på hälsenan

2009-06-04 @ 05:12:47
URL: http://www.coolstyle.se
Postat av: En sjuk flicka med allt för mycket fantasier

Jag drömde att jag träffade dig. Och vi pratade länge, om allt mellan himmel och jord. Vi Skrattade tillsammans och tiden var helt borta för mig.

När du sen var tvungen att gå fick jag en klump i halsen och ville inte alls tänka på att när du nu skulle vända dig och gå skulle det vara sista gången jag fick se dig. Jag kände ju inte alls dig och du har ditt liv och jag har mitt..

Du såg på mig, log och sa "Vi ses igen!"

2009-06-04 @ 18:44:55
Postat av: Izabelle

DUU.. DET FINNS EN TR[D OM DIG P[ JOHAN PALMS FORUM...

2009-06-04 @ 21:22:29
Postat av: Izabelle

hehehe, stalker..

2009-06-04 @ 21:23:03
Postat av: Stefan

Visste du att det var Ellenor som vann? Du var ju inte med till slutet.

2009-06-07 @ 10:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0