Four day weekend- tjoho!

Hallå alla sköna lirare i vårt avlånga land-
helg i fyra dagar, jomantackar!

I kväll drar bandet till Köpenhamn för att spela på stengade 30, som är ett mycket sympatiskt ställe att spela på, med tre danska band jag aldrig hört talas om men de är säkert bra. Ska kolla in deras myspace när jag skrivit klart.

DÄREFTER ska jag vara vaken hela natten. Jag har svårt för mornar och kommer säkert försova mig i morgon och då skulle jag missa bussen och det vore en katastrof av episka mått för den bussen kör hela vägen till Stockholm och om jag inte får träffa Cecilia snart kommer all längtan att få mitt huvud att explodera och de påföljande slamsorna hade antagligen flugit ikapp bussen etc etc...

Lite goda nyheter: TREVOLT spelar på Siesta! Ja, ni läste rätt: FREDAGEN DEN TJUGONIONDE MAJ, alltså festivaldag två, står vi på scen. Vi ska i och för sig spela klockan ett, så det blir solen i ögonen och allmän bakfylla. Men det kommer bli fett najs, grymt med ös och så vidare.

Deeesutom- eftersom jag ändå är där tänkte jag gå och se dead by april och när de kör robinson-låten tänker jag stagediva i mina öråds-kläder och skrika: PAAAAARAAAANGAAAAN....
Eller inte.
Eller?

Annars trillar bokningarna in så smått och det ryktas att vi ska spela på en viss festival i roskilde i sommar.
Sätt nu inte kaffet i halsen- gå i stället in på paramounts myspacesida och få rätt på informationen:
Det finns fler festivaler i roskilde än Roskildefestivalen, hör och häpna.

På lördag ska jag och Cecilia gå och se Dolly Daggers på sugar bar i stockholm. Gå dit om ni kan, de är asbra:
www.myspace.com/dollydaggers


Men hur som haver: Fyra dagars ledigt, lira med bandet, spolen skiner och bäst av allt: Jag ska få träffa Baby!
(om ni undrar varför jag envisas med att kalla henne det beror det helt enkelt på att hon HETER det. Står i passet. Så det så.)
Fan vad bra man mår just nu!

Apropå egotripp:
Scandinavian tattoo magazines nya nummer, som prenumeranter redan fått men som är i butik först nästa vecka, har en stor och fin artikel som handlar om MIG! Jag har redan sett den och är väldigt nöjd:-)
Så smit in på din lokala tatueringsparlör, boka en tid och ögna igenom deras exemplar- dom lär ha den!

Puss och kram allesamman!

Kommentarer
Postat av: Linnea

stagedive vore rätt grymt!

hoppas folk tar emot dig bara...

hehe!

2009-05-20 @ 15:28:35
Postat av: Kimmie

Fredagen den 30 maj? Inte år. Menar den fredagen den 29 maj eller lördagen den 30 maj. Kan vara bra att veta om man tänkt komma och lyssna.

2009-05-20 @ 18:51:27
URL: http://migwee.blogg.se/
Postat av: Dave

Det är den 29:e vi spelar på Siesta. Fredagen alltså. Dagen därpå är det Lund som gäller.

2009-05-21 @ 01:24:41
URL: http://www.myspace.com/trevoltpunk
Postat av: Huskatt

Det rör på sig! Robinson var ett smart drag:) Tatueringar, kan du inte lägga upp lite bilder här man kan få stirra på en stund?

Ha en kalasfin helg!

2009-05-21 @ 10:48:47
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Alice

Du var min ABSOLUTA favvo i Robinson ;D

2009-05-21 @ 11:30:34
URL: http://alaalice.blogg.se/
Postat av: Millan

DU lär ju då vara rejält trött under bussresan. Och vem vet, du kanske somnar där istället och kliver aldrig av ;-D

2009-05-22 @ 12:41:19
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: jarmo

nääääär el stockholmo?????????

ha det

2009-05-23 @ 11:13:25
Postat av: Johanna och Tora

cool blogg! vi såg dig i robinson! vad det roligt?

Postat av: Becka*

Hej eriiik :) Nice blogg x) Vad var det äckligaste du åt i robsinnson , ska du söka till nästa års?



^^D svara gärna på frågorna antingen på din blogg eller min thankssss x)



// Bex-kex// Becka*!

2009-05-24 @ 09:12:26
URL: http://beckasss.blogg.se/
Postat av: erika

det här var ju lika lamt som ditt första inlägg vafan. jag vill ha dom där novellerna. och dina väldigt intressanta tankar... skriv mer skriv mer oftare oftare jag är beroende! pok på dig själv du din gräslök

2009-05-24 @ 11:19:13
Postat av: Anonym

skriv om robinson

2009-05-24 @ 13:55:10
Postat av: amanda

haha.. min syster slutade titta på robinson då du åkte ut, vi älskar ärliga o raka skåningar! KRAM

2009-05-24 @ 14:46:42
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Wixy!

FAN VAD FINT ATT NI SPELAR PÅ SIESTA! Jag ska dit, åker nu på onsdag. Jag ska så stå längst fram, och om ni vågar beblanda er med mitt sällskap så borde ni komma och ta en öl i vårat camp efteråt. Camp Sex, musik & våld!



Nu blev festivalupplevelsen plötsligt ännu bättre :D

2009-05-24 @ 15:08:48
URL: http://adamantium.blogg.se/
Postat av: Thimmy!

Säger som Wixy, härligt att ni ska spela på Siesta! :D Jag ska campa med Wixy och det blev bra mycket intressantare nu när den ende med sunda åsikter i Robinson ska dit. =D

2009-05-24 @ 15:38:35
Postat av: sandra

cool tanke att skrika parangan! ;)

då kan du göra lite reklam för min blgg oxå, haha!

2009-05-25 @ 18:35:57
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: Josefine

Lyssna inte på Wixy!

Du är varmt välkommen till camp glitterdelfin[!!!!] på poolparty! Jag bjussar på öl!

Blir skitnice att se er live! Rock on!

2009-05-26 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0