Hemma igen

Hemma igen!
Efter en kort, intensiv och alldeles underbar helg fick jag knappt upp dörren.
Av någon outgrundlig anledning tackade jag ja till en månads gratis morgontidning, så om jag inte jävligt snart sätter igång med papier-machéprojekt kommer jag att drunkna i tidningspapper.

Stockholm var som det brukar: stort, tunnelbaneaktigt och luktade jättegott. Den där sista punkten tillskriver jag min närhet till min fina Cecilia, såklart, men upplevelsen är inte mindre sann för det!

Vi går väldigt mycket på bio och den här gången var det X-men origin: Wolverin som sågs.
Jävligt cool, men nörden i mig var lite upprörd över att få veta så mycket om hans bakgrund. Dessutom tyckte jag att det var en hel del som inte stämde med min uppfattning om hur saker gått till. Jag vet att många olika versioner publicerats i många olika tidningar, men ändå.
Wade var by the way jävligt lik baraka i Mortal Kombat...

Elisabeth? Hur ska jag kunna skriva till dig utan din e-postadress?

Nu börjar det dra ihop sig!
På lördag spelar vi in de första scenerna i musikvideon! Den här delen skall spelas in i replokalen och vi hoppas att det kommer jävligt många, annars kommer det se lite pinsamt ut...
Det finns en grupp på facebook som heter "trevolt punkrock" som bland annat jag är med i. Är man intresserad av att vara med i videon joinar man den gruppen och kommer att informeras.

Stackars Angela. Hon och Anna kommer visst inte någon vidare överens än idag. Har jag hört, bör tilläggas, inte direkt från henne själv.
Men att först bjuda på käk och sedan bli tackad med en biljett hem är inget jag skulle önska någon!
Men robinson är robinson och jag är inte sur på någon för något i dagsläget. Å andra sidan kom jag nog lite billigare undan:-)

Glöm inte:
www.myspace.com/trevoltpunk

PoK

Förresten, det kommer nog fler noveller.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaså, jag trodde såklart att DU fick tillgång till mer än vad som syns på skärmen......

SÅ van är jag alltså vid att få kontakt med folk via bloggar!

Adress:

1961[email protected]

Ja, det verkar såklart ytterst svekfullt äta bjudmat och tacka med utröstning, men det var ju f..,vad fixerad vid mat Angela var enligt TV4!!

Hon hade bara sina antenner ute efter flera kalorier, och det fungerade inte. Sen tyckte jag det var höjden låtsas inte ha fått frukost, bara för att komma åt lite ris...

Hela programmet förlorade STORT på att Du försvann från tävlingen, och det är då dagsens sanning!!

2009-05-11 @ 23:01:11
Postat av: Elisabeth

OBS!

Det ska vara ett _ mellan 1961 och 19!

2009-05-11 @ 23:03:12
Postat av: Mirre

vad saknar du mest från tiden på robinsonön?

om det nu finns något att sakna... =)

2009-05-11 @ 23:47:09
Postat av: e

yayyyyyyyyyy

2009-05-12 @ 01:10:58
Postat av: Louii

hej

kan inte du ge lite tips på vad man ska tänka på i det personliga brevet :)?

2009-05-12 @ 09:14:04
Postat av: tess

Jag tror att Angela förlorade lite på att gnälla. Visst jag vet att de vinklar mycket i teve men sedan är hon stark å de starka tar man bort om man får chansen. Tyvärr är det ju den som är bäst på intrigen å fulspel som vinner. //tess

2009-05-12 @ 13:00:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: sandra

Som Angela hade saggt i tidigare program är robinson en tävling, åker man ut åker man ut. Man kan inte lita på någon.



Hoppas på fler noveller!

Kram Sandra

2009-05-12 @ 15:48:03
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej! Vad roligt att hitta in till din blogg :)

2009-05-12 @ 18:05:33
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag måste bara säga att FAN vad jag saknar dig i Robinson! Jag hejade på dig, tycker du verkar vara en grymt härlig person! Tyckte om din ärlighet och envishet i Robinson! Du skulle vart en värdig vinnare! Hoppas på att se mer av dig i framtiden:) Måste också säga att din flickvän (såg bilden på er i aftonbladet förut) är otroligt fin, ni är ett vackert par:) Ha det bäst!

Kram

2009-05-12 @ 23:25:27
URL: http://roseofdespair.bloggspace.se
Postat av: Paula

Hej Erik! Du vet väl att du kan spara dina tidningar för att sen lämna dom i tidningsåtervinningen?! Borde inte vara någon överkurs för dej som har varit med i robinsson! Eller så kan du ta dom med till skolan och låta eleverna göra något av dom!Ha det bra! Paula.

2009-05-13 @ 11:33:05
Postat av: Ems

Jag fattar inte hur du av alla människor kan snacka i Aftonbladet om privata tragedier. Jag beklagar att ni fick missfall, och hoppas verkligen att ni båda mår bättre nu, men artikeln i Aftonbladet är ju bara äckligt sliskig kändis-tragedi-porr. Puckotidning, puckojournalist, puckoredaktör!

2009-05-13 @ 14:32:37
Postat av: Annie

måste bara säga att robinson är så jävla mycket tråkigare utan dig, älskade dina svar till linda på öråden osv, du verkar vara en riktigt skön människa så fortsätt så :) kram på dig

2009-05-13 @ 17:25:56
URL: http://eiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0