Möööö

FAN vad trött jag är!

Jag har förstått att det avgörande inte är hur mycket eller lite sömn man får - inom rimliga gränser förstås -
utan att det spelar stor roll i vilket fas av sömn man väcks ur.
Det går liksom i vågor.

Lätt sömn, REM-sömn (som är den där man drömmer) och djupsömn.
Det kan faktiskt vara så enkelt som att ställa väckarklockan en kvart tidigare eller senare så känner man sig mer utvilad när man väl vaknar! Det förutsätter förstås att man har regelbundna vanor, vilket jag aldrig har på helgen. Då är det ren gamble:-)
Plus att man kan inte göra så mycket åt att folk ringer.
Jag blir glad när Cecilia ringer, men när David ringer och har upptäckt att en av våra skivor är feltryckt blir jag bara deprimerad.
Det fattades visst fyra sekunder i början på varje låt. Det är en potentiell katastrof- nu måste vi sätta oss ner och lyssna igenom skivorna. Det kommer nog att ta... (överslagsräknar)
en vecka?

Nu ska jag klä på mig -rena kläder!- och dra hem till David. För att lyssna på våra låtar. Om och om igen.

Förresten så vill jag rekommendera ett band som är från Norge.
De heter Domi och är fan bra. Sök på myspace så hittar ni dom.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag har en teori, sov när du är trött! :D

2009-05-02 @ 13:15:49
URL: http://sjunger.blogg.se/
Postat av: Lina

Möhöö! ;O varför har ni tagit bort "Vill inte mer" från listan på www.myspace.com/trevoltpunk? :'(

2009-05-02 @ 14:57:18
Postat av: Zandra

Jag avskyr punk. Tills idag när jag hörde er musik.

2009-05-02 @ 18:16:44
URL: http://counting.blogg.se/
Postat av: Anonym

Melatonin och serotonin måste va i balans för en god sömn!Kanske stavade jag fel,strunt i det!

2009-05-02 @ 18:42:35
Postat av: Emelie

Robinson är inte detsamma utan dig. :(

Du är verkligen en vis man! :) :)

2009-05-02 @ 21:36:58
URL: http://gallagher.blogg.se/
Postat av: sandra

det måste jag lyssna på!

2009-05-02 @ 21:49:00
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: Mellie

Fan Billing du är så jävla skön! Fan att du åkte ut du skulle vunnit. Helt klart skönaste människan på tv på evigheter. Jag skulle vilja söka Robinson nästa år, var det värt det? :D Uppskattar svar ;). /Emelie

2009-05-02 @ 23:14:29
URL: http://emelieemme.blogg.se/
Postat av: Josefine

det är inte roligt att titta på robinson längre utan dig i teverutan. Människor som är på en öde ö borde efter ett tag vara otroligt mäniskliga på gott eller ont. Men du är den enda man jag lyckats sympatisera med och heja på med botten av mitt hjärta.

Vinna eller ute. Din blogg är bra vare sig du är på teve eller ej. Men teve är inte bra utan dig.



Fred ut

2009-05-02 @ 23:24:10
Postat av: Madde

Tjena Billing hur är det längtar tills skivan kommer kram Madde

2009-05-02 @ 23:24:25
URL: http://wwwmadelense.webblogg.se/
Postat av: AnnaKatt

Aj då, låter lite jobbigt... håller tummarna att det bara är den skivan som blivit fel!

2009-05-03 @ 10:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0