Twett-helfvete

Äntligen, äntligen, äntligen.

Nu precis, natten till den andra maj, blev årets första tvätt klar!

Ja, ni läste rätt govänner: Jag har precis tvättat för första gången i år!

Vilket jävla meck det var, torktumlaren strejkade och hade sig och det tog allmänt lång tid att få klart skiten.
Ni undrar kanske över doften?
Jag köpte faktiskt nya underkläder med regelbundna intervaller, men nu på slutet var det så illa att Adam mådde illa varje gång jag tog av mig skorna. Samma strumpor i två veckor är ingen höjdare... men kalsonger går att vända ut och in, halleluja!

Hoppas att jag inte behöver tvätta igen förrän i höst för det är så förbannat tråkigt.
Fast lite mysigt också, tänk när man är lite sådär ruggigt frusen mitt i natten och så drar man fram sin favoritluvtröja som är helt ren och dessutom gosigt varm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej det ingen komentar

2009-05-02 @ 10:50:57
Postat av: Huskatt

Märkligt att inte tvätta...jag tror du ljuger (:

2009-05-02 @ 11:41:58
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: mindy

Det är väl tur att du lyckats tvätta

xd annars hade jag tyckt riktigt synd om ADAM!

2009-05-02 @ 11:44:29
URL: http://mindylindhe.blogspot.com
Postat av: Carro

Hahaha!

Billing, vill du ha ett tips av mig?! Klart du vill =)

Lämna in din tvätt till kemtvätten i stället, du sparar bård tid och pengar (slipper köpa nya kläder varje dag). Ett annat tips är att gå utan underkläder så slipper du så mycket tvätt som de blir annars.

Lycka till!

2009-05-02 @ 18:16:33
URL: http://wentzel.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ok men hoppas att din flickvän tvättat er tvätt tidigare annars verkar det ju lite katastrofalt

2009-05-02 @ 22:05:49
Postat av: AnnaKatt

Hahaha, tycker nästan lite synd om din tjej :) Det som är såååå underbart med alldeles rendoftande kläder! Varför inte överraska henne med att börja tvätta varje vecka, tihi...

2009-05-03 @ 10:09:14
Postat av: L.

Haha vad är det som är så tråkigt med att tvätta? det är ju bara att slänga in skiten och sätta igång maskinen, sen sköter den ju allt själv :D

2009-05-03 @ 13:53:28
Postat av: Annan

Misstänker att det finns ett crustförflutet här, kanske?

2009-05-05 @ 12:13:17
URL: http://sinistrare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0