Excess eller sex ess?

Vi gick förbi Godass replokal idag.
Igen. Den ligger bredvid vår nämligen.

"Någon" hade klottrat på en av deras affischer som sitter på dörren, förvandlat s:en i "Godass" till ni vet såna där tyska ss-s...

Och så var det igång:
-Men om man låter tillverka en kortlek och sätter ss-s:en på ässen...
Då blir det ju ss-s-äss!
-Ja! Och om man tar de fyra ss-s-ässen och lägger ut på golvet i form av ett ss-s så blir det ju ss-s-ss-s-äss...

Vilket fick mig att dra mig till minnes en liknande seinfeld/Rocky-liknande dialog jag och Danne hade för ett antal år sedan som mynnade ut i följande lilla slinga:

"Om man tar ett nätlinne och bestämmer sig för att sova i det... sätter nitar på det och målar noter på ett par ställen...
...Då har man ett nitnätnotnattlinne!

När jag berättade det för David bestämde han direkt att det dessutom skulle vara litet -nätt- och dessutom nyinköpt via internet:

Ett nytt nätt internetnitnätnotnattlinne!

Kanske nötfärgat?

Ett nytt nätt internetnötnitnätnotnattlinne?

För övrigt är Billy Talents "III" helt fantastisk!

...och videon till Rammsteins nya singel pussy är helt galen. Låten är väl tyvärr inte det mest fantastiska de presterat men den håller. Ladda gärna ner den ocensurerade versionen av videon och se den efter att ni nattat ungarna.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0