A slight recap

Jag har antingen glömt bort eller missuppfattat syftet med att blogga-
annars hade jag gjort det oftare än en gång i veckan.

Lyckligtvis har jag helt slutat läsa besöksstatistiken så i teorin läser allt mellan ingen och alla det jag skriver. Alltså skriver jag numera bara för min egen skull.
Bäst så.

Efter mycket om och men har det beslutats att jag ska flytta till Stockholm på söndag.
Efter att den initiella schocken bedarrat är jag nu ganska pepp-
jag vill gärna se magen svälla på Baby och viska beska sanningar till mitt ofödda barn genom hennes navelsträng (för det är väl så det fungerar?)

Det lutar åt Rut eller Rex-
Men jag är såklart mer pepp på att betsämma mellannamn. Hans efter Giger, Arnold och Lovecraft? Jajamensan!

Trevolt var i Skövde häromdagen.
Need I say att i den staden skulle VERKLIGEN behövas andra fritidssysselsättningar än alkoholism på OS-nivå?
Om AA varit vinstdrivet hade de bara i den staden kunnat bräcka österrikes BNP.

Sitter just nu på jobb. Har skickat ut grabbarna på rast, tänkte berätta för dem efter lunch att jag inte kommer tillbaka efter påsk. Synd, för vi har connectat förvänansvärt bra och de jobbar på nästan som om det regnar.

Inte mitt problem dock.

Berättade jag att jag ringde till min bror och skrek: JAG VANN!!! i örat på honom?
I eftermiddag ska jag träffa far och kalla honom farfar. Få se om det provocerar fram någon reaktion, man vet aldrig men den gamle järven.


Glöm inte releasepartyt nu på fredag!

Därefter blir det lite mer sporadiskt med Trevlt-gig. Vi har ju blivit vräkta från replokalen p.g.a geriatrik, men festivaler kommer vi att besöka. Ett par turneér om året kommer det också att bli, plus de lite då och dåiga studionspelningarna. Lägg därtill en kompetent vikarie och Trevolt kommer inte att göra musiksverige besviket.

The show goes on!

Kommentarer
Postat av: Ursula

Jag älskar dig litergann. Stjärtnyp!

2010-03-26 @ 21:50:42
Postat av: Annie

hahahah !

jag är från Skövde ^^ o kan hålla med om att det här är en stor fet suparstad, och inte är det en särskilt mysig stad heller :O vet inte riktigt vad skövde har för bra egenskaper men jag är uppväxt här så på något sätt så gillar man endå gamla goa skövde, där man fick lära sig att dricka tidigt ^^

för övrigt så fortsätt med de du gör, du är sjukt bra :D

2010-05-09 @ 08:54:07
URL: http://eiiinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0