Saker jag lärt mig hittills i Malmö

1: Jag har extremt roliga och smarta vänner
2: Malmö är plattare än en anorektisk tolvåring
3: New york är staden som aldrig sover, Malmö är staden som alltid är nyvaken
4: Lokaltrafiken är gratis
5: Lokaltrafiken är överflödig, du är runt hörnet till allt hela tiden
6: Mina vänners bebisar växer fortare än mitt skägg
7: Hipstern har kommit till Skåne
8: Maten är så billig att de kastar pengar i huvudet på dig på restaurangerna och det ligger växel i salladen
9: Folk STIRRAR på en på ett jävligt obehagligt sätt... de har aldrig sett... vaddå förut?
10: Man blir tydligen aldrig sämre på trummor, bara sloppy som en höna utan skelett
11: Tredje världskriget börjar inom femton år, om inte aliens from outer space hinner före
12: Frukost på ICA, billigt och bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0