Aaahhh...

En gång i tiden vägrade jag skaffa mobiltelefon. Jag gick väl i typ nian eller ettan på gymnasiet när lavinen kom, plötsligt dög det inte alls för någon att sitta hemma och ringa längre. Motvals kärring som man är vägrade jag ju såklart hoppa på det tåget. Mobil skaffade jag inte förrän långt efter gymnasiet...
Har jag redan berättat det här?


För ett par år sedan dök ett nytt ord upp i vokabuläret: Blogg.

För att göra en lång historia kort: Jag informerade precis webansvarige för robinsonsajten på tv4.se att även jag bloggar nu för tiden.

Så.. jag räknar med att från och med nu fyrdubbla antalet dagliga besökare, från de cirka två som läser den.

Problemet med min blogg är att för det första så handlar den inte om någonting överhuvudtaget. För det andra hatar min flickvän den.

Jag skulle ju kunna skriva en hel massa om hur många jag blåste i dag - jag är en stor anhängare av aprilskämt - eller om de nya Trevoltlåtarna som ligger uppe på vår Myspace, eller om de vi håller på med i lokalen, eller ännu hellre: Hur mycket jag längtar efter Cecilia som kommer ner till Malmö i helgen.
Fast nu skrev jag ju precis om allt detta så inspirationen kommer hädanefter vara en aning krystad. Ordbajseri rentav.
Som en politiker: Många tecken, tunt med innehåll.

Nu ringde Cecila.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Angela Monroe

Jag älskar att läsa ditt ordbajs. Bajsa mera! Billing, jag vet inte om du fattat det ännu men du kommer att bli en stor författare Du skriver skitbra.



...Kom ihåg vart du hörde det först. Jag ska ha procent!



Angela

2009-04-11 @ 03:51:39
URL: http://angelamonroe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0