Blod, svett och tårar

Strebers. Asbra.

Idag har jag inte låtsats vara en sten över huvud taget. Idag minsann, idag har det lekts byggare bob!
I morgon, mitt under pågående möllevångsfestival, startar Dollywood!
Det är i princip Dolly Daggers skapelse, en fest i festen: Vi har byggt partytält, lagt ut golv(!?), släpat runt soffor och kört
ljudanläggning för att Luddes gård ska bli epicentrum för en hejdundrandes fest- hålligång från fyra till tio på kvällen
med spelningar, tilltugg och förfriskningar!
Trevolt, Disco Dominique, Dolly Daggers och Animal five, vilken lineup! Kom för fan!

(Vi lirar sju, sedan hoppar vi in i den svenska pansarvagnen, som danskarna kallde vår volvo och bränner vidare till spelningen i Ängelholm. Det blir nog en rolig blogg på lördag-
tur man är nykterist!)

...okej, det var nog världsrekord i Pr-vinklat blogginlägg. Jag blir lätt carried away när det har med bandet att göra.
Jag ser Trevolt som mitt riktiga heltidsjobb.
Det är jävligt viktigt för mig och mitt liv och rejält identitetsbyggande: Jag ÄR Trevolt-Billing. Allt jag gör för att kunna betala för uppehälle är av nöd. Hade jag skrapat fram 25 000 i månaden i 25 år på en trisslott hade jag spenderat all den tid jag inte spenderat i Cecilias famn i en replokal med mina homies Adam och David, make no mistake about it! Jag älskar att vara lärare men jag ÄLSKAR att lira!

Förresten, vi var ett gäng som såg Mikael Wiehe på en amfiteater häromdagen. Han är go den gubben, annat kan man inte säga:

Två Malmöprofiler? Check!

Nu ska jag hem till syrran och fixa käk.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

billing <3

2009-07-23 @ 22:02:10
Postat av: Go Go Billing!

Coolt att du har träffat Mikael.

2009-07-24 @ 15:34:40
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG. jag skulle vara din främsta psychostalker om jag inte blivit polisanmälningshotad av det förr och insett att det mest är meningslöst och inte värt det, även om det kan vara svårt att kontrollera sig själv. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAA. öh ja, hare bra.

2009-07-25 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0