enligt simone

Efter en extremt slitig... två extremt slitiga månader...
Repor i stort sett dagligen följt av två ganska tunga spelningar direkt följda av nästan två veckors intensivt studioarbete...
Jag är trött.
Trött och glad.

Jag kom hem från repan igår ganska sent, satte mig framför datorn och började skumma tradera efter en tågbiljett för att i dag ta mig till Stockholm, till min underbara flickvän.

SJ har inga fredagsbiljetter på tradera.

Däremot sålde veolia en biljett till ett nattåg som jag hade typ en timme på mig att hinna ombord på. Märk väl att jag varken hade städat eller packat.
Nog sagt om det- jag hann med tåget, sittplats, kom fram till Stockholm klockan sex i morse helt sjukt realitylaggad utan att riktigt veta hur det hela gått till!

Nu sitter jag hemma hos Baby och bloggar medans hon nattar lilla Glocka. Sedan ska vi sätta världsrekord i hångel för vi har inte setts på typ en och en halv månad, rekord för vår relation!
Annars hann jag med en hel del medan Baby var på jobb. Mejlat en massa, betalat räkningar, diskat och städat, fixat och donat...
Plus att jag under dagen dessutom hann läsa Arthur C Clarkes "2001".

Jag kan bara säga två saker om den boken:

Fy FAN vad bra!
och
Jävlar vad små vi är, vad lite vi vet.
Så känner jag.

Nu känner jag mig alldeles för trasig för att orka skriva så mycket mer.... jag är fett nyfiken på studiobloggen på vår myspace och ännu mer- jag längtar tills första grovmixen på albumet går att lyssna på!

Åh, Baby kommer!

Hörs i dagarna!

Kommentarer
Postat av: Dr Alban

När ska vi få novellerna?

2009-11-19 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0