Dags igen, att säga sanningen

Jag har inte skrivit någon blogg på länge så jag gör det nu.
Ibland är det jätteroligt och kommer spontant och annars känns det ungefär lika spännande som att göra religionsläxan.

I dag är det ett mellanting.

Håller på och väntar på min vulkanleverans, spännande. 2009 är det inte lika coolt att ha släppt en bok men ändå. Snart kommer jag att köra ner en länk i halsen på alla jag känner. Tro inte att ni kommer att gilla den, den är inte skriven för någon annan än mig. Kanske att jag skriver något som är tänkt att läsas av många längre fram, jag har en skitäcklig spekulativ idé som kommer att få ett stort antal människor att tycka att jag är dum i huvudet.
Desto större anledning att göra det då.

Har ni också märkt att spotify inte alltid har full koll på läget? Ibland händer det att två band heter samma sak och då hamnar dessa bands album på varandras spotify-sidor. Kolla Venerea och AFI så fattar ni vad jag menar.
Om inte skejtpunk plötsligt kommit att inkludera spanks loungepop men sist jag kollade var det inte så.

Jag var på jobbintervju idag. Så... gratulera mig. Eller inte. Jag trivs jävligt bra med att vara arbetslös. Om jag får jobbet - vilket jag får för jag är fantastiskt skicklig i jobbintervjuer, herregud man ska ju sitta och prata om hur förträfflig man är och i den sportsgrenen kan ingen smälla mig på fingrarna - så kommer jag att få träffa Cecilia ännu mindre den kommande tiden och det suger verkligen fett.

Annars är planen att finslipa Trevolts debutalbum inför inspelningen i november. Det kommer att bli helt fucking apokalyptiskt bra.

Idag önskar vi oss följande magiska förmåga:

Att med blicken spränga mobilkameror.
Eller att med tanken kunna smitta folk med cerebral pares som skriker "Robinson" efter mig.

Senaste tatueringsidén:

En realistic bild på en polares morsa med min kuk i munnen. For the hell of it.

Jag är större än min fantasis begränsningar. Jag är evig. Amen.

Kommentarer
Postat av: E

Du har ingen som helst anledning vara löjligt osmaklig och töntig. Det blir inte alls chockerande utan tristess i kubik!

Även solar har fläckar, och vore ointressanta och förutsägbara utan dem. Men tatueringsidén är ingen fläck - den är något Du garanterat inte kommer vilja dras med, den dagen Du blir pappa.

Då är Ditt barn framtiden, vet Du, och inte Du!

Däremot måste Du då ge vettiga förklaringar till Dina val. Pubertala val vid snart trettio års ålder är patetiska i barns ögon.

Trust me!

Och det är sant att Du är evig, Erik!

Begrunda det.

2009-10-07 @ 09:43:14
Postat av: E

Jag ger Dig kritik ibland, för jag tar Dig på största allvar.

( Jo, jag har också kvar både min barnslighet och rebelliska ådra!)

Du må bli förbannad. Bli det då!

2009-10-07 @ 09:46:26
Postat av: Anonym

Det var kanske lite väl osmakligt och respektlöst, HAHHAHAHAHHA

2009-10-07 @ 16:08:59
Postat av: Dave

Sjuk idé, om det är min morsa så dödar jag dig. På något lagom långsamt sätt... eller så får man väl göra "folk-som-har-hoppat-av-gäng"-grejen... vinkelslip... ;)

2009-10-08 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0