Ny vecka!

Haha, Blog awards... och på engelska! Dessa människor alltså...!
Har ni sett att ahlgrens bilar har släppt en ny smak/nytt tillbehör?
Påsen är rosa, det är i samband med den pågående bröstcancer-kampanjen...
Men det skadade i sammanhanget är att tillbehören är RATTAR. När jag såg det trodde jag inte mina ögon, men det verkar som att jag inte längre är ensam om distanslös humor!

...och förlåt om jag trampar någon på bröstet nu men hela den här rosa bandet grejen...
Bröstcancer är inte någon politisk ideologi som man kan upplysa bort, ändå behandlas det precis så och de som inte engagerar sig det minsta lilla ska känna sig som att de bidrar till bröstcancer.

Frågan är om jag inte bara suddar bort allt det som står här ovan för man ska fan inte skriva när man precis vaknat och inte ännu hunnit dricka så mycket som en droppe kaffe....

Tydligen så var tre av fem ledamoter emot att Barack skulle få nobelpriset. Ordföranden övertalade de andra.
M-hm.

Annars hade vi en jävligt rolig helg, vi invigde den nya bussen genom att köra norrut och spela.
Gottwalds i Ängelholm är ett jävligt häftigt ställe men det verkar inte vara ett ställe man går till randomly för att hänga. Eller också finns det en obehaglig sanning här som jag vägrar släppa in.
Linus har i alla fall satt i gång med dokumentärfilmandet så nu har man en kamra i ansiktet igen, good times!

Glöm inte att gå in på Bandits hemsida och rösta på oss i bandit unsigned-tävlingen.
Jag pallar inte hitta länken, du får googla. Tack.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0