Öhm... just det, mässan!

FAN vad ball jag haft idag, tatueringsmässan som just pågår i Malmö är FETT rolig-
bara fullt av tokroliga människor med en massa intressanta takes som svar på frågan "jaha, hur fan ser jag ut då?"

Sprungit på både kleti och pleti minsann, gamla vänner, nya vänner och vänner jag inte riktigt visste att jag hade men ändå!

Och som Ludde sa: "Fan Billing, det är så jävla tacksamt att bjuda dig på något att dricka för du skall alltid bara ha kaffe..."

Cecilia, som har klädbutiken bad reputation, har styrt upp värsta balla modevisningen med en massa glada amatörmannekänger - däribland undertecknad, förstås - och numret vi satt ihop är fruktansvärt roligt. Vi är ett stort gäng glada och snygga människor som fått låna hennes coola kläder att ranta runt i på scen.

Så, efter att ha varit på mässan i tolv timmar i dag känner jag att det är dags att med gott samvete få somna från ångesten över att vara pank i ett rum fullt av skickliga tatuerare från hela världen!

På söndag skall jag btw ställa upp i pristävlingen i kategorin "most weird stuff" med den scooteråkande ninjan jag har på ena skinkan. Få se om jag vinner!

Och just det- jag kände mig väldigt funderig och filosofisk häromdagen och lovade halvt om halvt ett inlägg här i bloggen i den stilen. Tyvärr blev det jag skrev alldeles för långt för att det skall fungera som blogginlägg, så jag lägger upp det på vulkan.se istället så att det går att köpa som bok. Så mycket blev det... jag säger till längre fram i höst när den är klar och går att beställa.

P&K!

Kommentarer
Postat av: Dan

Ninjan är kung! :P

2009-10-04 @ 17:42:01
Postat av: Hanna

Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

2009-10-05 @ 21:52:16
URL: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0