29

Gammal!!

Det är nu fyra minuter kvar av min födelsedagoch jag är rätt nöjd med hur den avspelat sig.

Först ringde min kära Woman på morgonen och sjöng den skånska födelsedagssången för mig. Hon är bara fantastisk, det enda som kunnat förgylla denna födelsedag hade förstås varit om jag vaknat med henne, men så blev det alltså icke i år heller.
Nästa år, så....

Sedan ringde mor och Brorsan, han är med henne i småland så båda sjöng, hehe. Det var ett par år sedan sist kan jag säga!

Sen har jag hängt med Henke hela dagen, varit en sväng i Lund och hämtat affischerna inför spelningen på fredag som jag tänkt tapetsera Malmö med i morgon.

Jag vet, lite sent men jag har som bekant varit i Stockholm.

Sen fick jag veta att "I all hast" är färdigtryckt - yey!-  och "snart" är i våra väntande händer.

Hoppas "snart" inte är på Silverback-tid eller SL-tid.

Seeeen drog jag hem till Danne, Jonas och WENA!!!

Fy FAN vilken söt unge! Wena är alltså deras lilla dotter, sjutton dagar gammal!!!
Jag höll henne och daaamn vad hon doftar myyyzz!!!! Danne tog en bild på när jag höll henne, den ska upp så fort jag får den!
Hon nös så att hon fes när jag höll henne, haha. Wena har samma humor som jag, jag vet att vi kommer bli dödspolare:-)

De hade pyntat med ballonger och girlander och lagat mat till mig, minsann! Hur jävla snälla är det, supersjysst!

Nu måste jag gå och lägga mig, men först:

För två år sedan försökte jag åka från Stockholm till Malmö dagen innan min födelsedag.
Vädret kom och den resan tog trettio timmar.

I år köpte jag en BUSSbiljett bara ett par timmar innan SJ gick ut med en massa inställda avgångar.
Hur gött var det att glida in på Centralen i Stockholm och bara svischa förbi tusentals förtvivlade tågresenerärer, hoppa ombord på en väntande buss för att helt felfritt landa i Malmö on schedule?

Mwuahahaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0