chat roulette...

Stranger: how many holea
You: 9
Stranger: 10 with your ass
You: Your moms ass makes it 11
> Your partner disconnected.

Chat roulette är kanske det mest störda internet hittills tillhandahållit.

Man klickar på en knapp och en slumpmässig webcam-chatpartner dyker upp, från var i världen som helst!
Åtta av tio är pervon med kameran i skrevet som sitter och väntar på en kvinna att visa kuken för. Antagligen ser de mest av varandra, undrar vad de tänker då?
En av tio är ett gäng collegegrabbar som flabbar och visar röven.
En av tio är vem som helst.

Jag såg ett gäng Amerikaner som satt och rökte på, en kille som satt och runkade - kameran riktad mot kuken - ett par som knullade, en neurosedynskadad kortväxt person och mycket annat underligt.

Jag måste erkänna att det är sjukt beroendeframkallande. Det känns som att man flyger runt och tittar in i folks vardagsrum. De flesta disconnectar direkt när de ser att jag inte är en människa med ett par stora pattar, men det gör inget.
Man vill bara se nästa person.
En gång dök det upp i ett fönster en skylt med den handskrivna texten "show them" och en teckning av en kvinnas överkropp...

Det är verkligen den mest infantila återvändsgränd mänskligheten någonsin skapat.

Jag måste tillbaka nu. Jag har ett par solglasögon och en dödskallemask och klistrar in den här texten det första jag gör:
"Have you considered revolution lately?"

Vissa stannar kvar och vill prata vidare efter det.
Än finns det hopp;-)

www.chatrt.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0