Mr. Techno

Det är inte lika coolt den här gången-
Internet ombord på X2000.
Första gången kändes det lite milenniespännande, speciellt med tanke på att jag visar upp min TriChorder från Samsung i stället för en pappersbiljett för konduktören.
Men saker tappar fort sin charm. I ställt för en pappersbok skulle jag förstås haft en prs505 och i stället för att vara så analt besatt av Science fiction borde jag försöka leva lite i verkligheten.

Så, för att summera vad jag hittat på den här vändan till Malmö:

Repat. Som fan.
Skickat albumet till tryckeriet.
Blivit förnedrad två gånger på arbetsförmedlingen.
Blivit plastmorbror.

Fått jobb. På Linnéskolan. Min gamla arbetsplats.
Nog om det.

Om ett par timmar får jag träffa Snäcket igen, det ser jag verkligen fram emot. Ska bli riktigt NAJS, jag behöver en kram (om du är över arton år, ersätt ordet "kram" med vulgärt formulerad sexuell aktivitet).

Annars har jag börjat läsa "Nattvakt",redan ett par kapitel in gillar jag den. Får väl se filmen sen. Eller nåt.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: ijnvlfefeae

http://egoinas.se/2010/february/har-ar-vi-positiva.html#comment

2010-02-11 @ 07:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0