Problem

Det är skönt när trassel löser sig-
som att duscha efter en rejäl festival och se den bruna floden försvinna ner i avloppet...
Aah, att värma sig en kall vinterdag på flammorna som utrotar ett papper man kan njuta av att ha blivit den sista att läsa!
Att ärligen oavsiktligt missa en buss som skulle ha burit dig till en plats du inte ville vara på, att bli sjuk på riktigt dagen innan klimax för den där klumpen du gått omkring med i din mage under flera veckor, som ett foster av cancer...
...glida in på chefens kontor bara för att inse att någon annan klantat sig ännu mer...
...vara på väg att erkänna otrohet och bli stoppad av en likadan berättelse från din nästas läppar...
Tappa sopor! Bara en så enkel sak!
Upptäcka att solen skiner, googla på lite vit porr (sök på "Favelas" eller Rwanda" så är du nog inte så ledsen längre för att ikea sålt slut på den där hyllan som skulle passat så bra i sommarstugan) och bara... sätta på en kopp té, skura dasset så att frugan får en glad överraskning när hon kommer hem och bara njuta av frugan faktiskt kommer hem!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, jag saknar fan dig :O jag kommer ihåg att jag hejade på dig i robinsson, sen kollade jag igenom mina bokmärken på datorn å hitta din blogg... :( eeeey, jag tkr du ska göra debut i tv eller nått vävä :D

2010-08-03 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0