Vilken knäpp dröm!

Jag hade precis en helt knäpp dröm.
Jag var på en fest i ett hus, typ en herrgård eller något, större än en villa i alla fall.
Jag visste att festen nästan aldrig tog slut, att man aldrig skulle gå hem eller så men att den till slut ändå gjorde det
(livet).
Jag kommer i håg tre vackra kvinnor med olika hårfärger och kroppstyper. Vi skulle gå in i ett annat rum och "ha en orgie" under skratt och fniss. Jag tröttnade fort på dem.
Därefter åkte sprit och knark fram i mängder. Jag minns att jag inte var särskilt intresserad. Då hittade jag bakelserna.
Hylla upp och hylla ner av bakelser. Biskvier, kladdkaka, chokladbollar... Jag klättrade upp på skåpet och åt och åt.. jag fyllde mina fat och satte mig och tryckte i mig av chokladbakelserna.
De tre tjejerna kom tillbaka och ville avsluta vad som påbörjats. Jag svarade dem inte, bara åt. De hade flaskor i händerna.
Därefter kom gryningen och vi hittade en låda med världens coolaste leksak. Den var så cool att jag är HELT säker på att jag log i sömnen.
Det var en liten glaskula på en ställning, inte större än en knytnäve. När man aktiverade den fällde den ut sig som en mekanisk påfågel...
Därefter cyklade Linnéskolans bibliotekarie förbi.
Jag vaknade med dregel i skägget.
Sprit, knark och kvinnor. Inget av det intresserar mig längre.
Men bakelser....

Kommentarer
Postat av: Fifi

Men härligt!

2010-05-25 @ 19:42:24
URL: http://nogg.se/FifiSixx/
Postat av: Majs

Ehum. Komiskt men... Vad försöker du förtränga? Under din robinsontid minns jag att jag läste en intervju med dig där du nämnde din missbrukarpersonlighet. Inte helt hälsosam dröm alltså, bara om en massa olika missbruks...material?



Det är Satan i dig! Sök hjälp hos din lokala exorcist...are? Fan vilken intelligent intryck jag gör nu. Närmsta präst med special superskills.



Eller ät på.



Ha det bra. Tack för din blogg, den gör mig glad.

2010-05-27 @ 20:16:45
Postat av: fetaosten

:)

Hmm.. same same but different Erik!

Jobba på det som skapar det istället för att skapa substitut.

"ormen ömsar skinn -Mikael Wiehe"



Lycka till dig.



2010-05-28 @ 11:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0