Jag och jag

Det är sjukt roligt med alla peppiga kommentarer på tv4.se/robinson.
Efter vad jag sett är det bara Mika och Jarmo som har fler kommentarer och det verkar som sagt vara mest positiva sådana. Det känns faktiskt bra, tänk att totala främlingar ändå underhålls av ens påhitt och uppskattar det man gör och säger.
Jag har vänner, familj och en alldeles fantastisk flickvän som bär upp mig, bekräftar mig och älskar mig precis som jag är och det gör att jag känner mig trygg och lycklig.
Men nu, efter att ha deltagit i en tv-lek, visar det sig att människor jag aldrig träffat uppskattar mig också.
Egot sväller naturligtvis, men visst är det ball!

Jag får en massa frågor på min robinson-sida och det känns faktiskt oförskämt att inte ta mig tid att svara när ni faktiskt
tagit er tid att fråga. Folk verkar vara nyfikna på både högt och lågt -från saker som rör mitt utseende till min sociala bakgrund eller vilken musik jag lyssnar på.
Jag tror att om man hittar mig på facebook får man svar på rätt mycket. Titta gärna på myspace.com/trevoltpunk också, mitt band är riktigt bra och ger ytterligare insyn i mitt liv.

Till slut måste jag tillägga att jag inte är intresserad av personkult- alla människor är unika och vackra och varenda människa har obegränsad potential. Det jag helst av allt vill är att inspirera alla jag möter oavsett vilken nivå detta möte sker på.
Så... fråga dig själv vad du vill och gör det. Fråga dig själv om det du gör sker av rädsla eller av kärlek och fråga dig själv om det du gör tar någon annans utrymme i anspråk. Men se för fan till att följa dina drömmar!!

Kommentarer
Postat av: MOA

Hej Erik!

Du är ju jätte bra på robinson. Vilken tur att ni inte dödade hönorna. Men jag tror nog att ni gör det vid nästa avsnitt eller?

tror nog att ni var väldigt hungriga då!

Men ägg är ju gott....

2009-04-05 @ 13:42:54
URL: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se
Postat av: Sara

hej. Jag undrar, vad är du för lärare. Jag gissar på Svenska lärare.. :) Bra att du är vegetarian. Det är jag med :D

2009-04-05 @ 13:50:43
URL: http://outdoor.devote.se
Postat av: alex

tjena erik, bästa misfitslåten?

2009-04-05 @ 16:20:11
Postat av: gurra

Ja, jag är oxo nyfiken på vad du är lärare i för ämnen! Hejar på dig än så länge, men du kan ju iofs även vara värsta arslet bara det att de har klippt så att du verkar schysst. Jao, vi får se..

2009-04-05 @ 16:51:17
Postat av: Lilla jag

Idag såg jag att de hade ankveckor på Lagerhaus, då tänkte jag på dig. Det gör jag för övrigt varenda söndag och måndag. Framåt tisdag, onsdag har du återigen fallit i glömska, för att varenda lördag slå mig med häpnad, du rockar!!



Eller som Socker-Conny skulle ha sagt det "Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"

2009-04-05 @ 16:57:06
Postat av: sandra

Tjo Billing.

Jo du är sjukt go och jag hoppas du stannar länge. Du har många fans ifrån Huskvarna!



Kram från hårdrockaren i punkarkläder.

2009-04-06 @ 10:59:19
URL: http://weiiise.blogspot.com
Postat av: Maley

Heja dig. Du står för det du tycker, du har åsikter och vågar helt klart säga vad du tycker och det är riktigt bra.

Dina åsikter är vettiga och jag hoppas och tror att du kan gå riktigt långt.

2009-04-12 @ 21:18:23
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Människa! Det är ju galet hur störtskön du är, seriöst ^^ Jag verkligen avskyr Robinson eftersom många deltagare är en aning pantade för tillfället, men när du är i rutan så kollar jag mer än gärna. Du är sjukt rolig! :D



/L.

2009-04-19 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0