Lärare

Att vara lärare är världens bästa jobb.
Jag älskar verkligen mitt jobb och unga människors fria sinnen och oförstörda världsperspektiv är rena rama ungdomens elixir! Gamla stelnade kufar ger jag inte mycket för...
Egentligen är jag (nästan) KME- lärare, men jag pallar inte gå in på vad det är just nu.
Många undrar vilka änmen jag undervisar i. Sanningen är att jag gör mig allra bäst i sovmorgon, rast och lunch.

Jag jobbar i en liten grupp som kallas för SU2:an där vi är tre lärare och nio elever som arbetar annorlunda jämfört med vanliga klasser. Där har jag mest SO och Matte, men det blir lite av varje beroende på vilka behov som uppstår under dagen eller vad som gäller för tillfället. Jag gillar verkligen bild och engelska också, men mest problem får jag när det blir NO- då har jag lyckligtvis en mycket skicklig kollega tillhands!

De bästa misfitslåtarna måste vara de på den sista sjuan som till exempel We Bite, men om man uppskattar gamla misfits och tycker att det nya är lite väl långt bort från det man fastnade för med 77-83 så ska man definitivt kolla in CANCERSLUG! Hittas lättast via google...

Nu ska jag passa på att gosa lite mer med min lilla fru, hon är inte här så ofta och pizzan kallnar.

OaO!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nämen vad roligt att du har en blogg! Får väl passa på att hälsa att jag tycker att du är absolut härligast av alla i Robinson, du säger så fina saker och verkar som en skojig typ :) Nämnde precis dig i min blogg! Ha en trevlig kväll med frugan och hoppas att pizzan smakade bra. Hälsningar från Kristin

2009-04-05 @ 20:21:15
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: Madde

JAG ÄLSKAR DIG he he du är collast av alla i Robinsson vill ha din msn snälla snälla snälla ;)

kram Madde

2009-04-05 @ 22:30:03
Postat av: Madde igen

du kan adda mig om du vill?

Hade varit så roligt och chatta med dig på msn ha de kram Madde glöm inte att adda mig

2009-04-05 @ 22:32:47
Postat av: Marcus

Hej, kollade nyss in reprisen av senaste Robinsonavsnittet och precis som i tidigare avsnitt är det du som gör minst halva nöjet. Sen gick jag in och lyssnade lite på ditt band på MySpace. Låter lovande! Hann bara lyssna på 1 1/2 låt i för sig, men ska ta resten imorgon. Jag kanske återkommer med en skivbeställning. Ha det fint!

2009-04-05 @ 22:33:03
Postat av: sandra

du är bäst i Robinson, och du har en härlig dialekt!



Älskar ditt band, är det enda jag lyssnar på just nu!

2009-04-06 @ 11:00:54
URL: http://weiiise.blogspot.com
Postat av: Huskatt

surfar runt och fyndar dig här...

Nja..eftersom de blir så mycket tv-tid för just dig, kan man ge sig fanken på att det inte är du som vinner.

Om fetknoppen från Jönköping vinner, då äter jag upp en bulle till (:

håller på dig såklart!

2009-04-07 @ 22:21:44
Postat av: Timpa

CANCERSLUG! Mitt absoluta favorit band. Kul att det finns lite svenskar som gillar dom.

2009-04-07 @ 22:25:39
URL: http://www.myspace.com/timpatheripper
Postat av: Hedvig

Kommer ni inte och spelar i Stockholm snart?

2009-04-12 @ 02:57:45
Postat av: Anonym

fan va coll du e!!

2009-04-12 @ 16:47:38
Postat av: Johan

Du jobbar med tards? aye?

2009-04-16 @ 20:53:42
Postat av: Nishon

fan vad roligt att se att folk gillar Cancerslug! skulle vara sjukt om dom kunde komma till Sverige och spela, men det kommer nog aldrig hända.



slugcult rise!

2009-04-17 @ 00:36:16
Postat av: BQ(du vet :))

Postat av: Johan



Du jobbar med tards? aye?



______________



THAT WAS UNCALLED FOR ! ;__;; Fast sannt,



Men vi föredrar sepen, eller spec. Waz föredrar nog kung.. ho ho (eller kanske han föredrar hora, eftersom det verkar vara hans favvoord)



Gud vad mycket snällt folk skriver :O (klart, men jag menar, fan vad mycket folk som läser bloggar :O:O! )

2009-04-17 @ 16:35:17
Postat av: Anonym

Åh! Jag vill också bli lärare, vad är det allra bästa med jobbet? :)

2009-04-18 @ 22:47:14
Postat av: Fredrik

Tjänare!

Jag trivs bra av att se på robinson och jag gillar din insatts. Inte mycker mer att säga än att du verkar vara en trevlig person.

Ta hand om så mycket som möjligt.

:D

2009-04-18 @ 22:49:26
Postat av: Anonym

kan du ge ut din email?

2009-04-25 @ 22:13:30
Postat av: Anonym

du snälla skaffa bdb det skulle vara jätte kul att kunna chatta med dig för du värkar vara en kul och trevlig kille.......!<333 snälla skaffa bdb

2009-04-25 @ 22:19:40
Postat av: emma

hej erik!

hejade på dig i robinson!!! det hade varit så kul om du kunde komma till oskarström. hehe!<333

det var så synd att du åkte ut men hoppas att det går bra ändå!! hoppas oxå att det går bra för jarmo han kommer nog komma långt!<33 det skulle vara så coolt om du kunde emaila mig!<3333 hoppas att din hand har läkt//emma 14 år

2009-04-25 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0