The return of the Jedi - Ute ur Robinson

Så.

Det var det:

Jarmo var segare, jag föll till föga för min egen lättja. Eller vad det nu var som hände.
Jag lyckades till slut hitta ett bekvämt sätt att sitta på och då somnade jag.
Sånt händer!

Jag tror att... om man ska bedöma en händelse som positiv eller negativ, ska man då göra det i det ögonblick det sker eller långt efteråt?
Där och då var det surt men som jag sagt hela tiden: man måste acceptera sina omständigheter, hela tiden. Man kan inte resa bakåt i tiden ens fem minuter. Mitt äventyr, som Linda sa, var över. Dags att vända blicken framåt.
Dags att resa hem till min flickvän.

Med facit i hand är jag extremt nöjd med att allt blev som det blev: Jag behövdes verkligen hemma och om jag vunnit mot Jarmo hade jag kommit hem för sent till de som behövde mig. Så man kan säga att jag är extremt tacksam att jag lyckades hitta ett bekvämt sätt att sitta!

Det har varit sjukt roligt att vara med. Hela grejen är ju ett så fantastiskt äventyr och en upplevelse utöver det vanliga, få förunnat. Jag ångar nästan ingenting och skulle garanterat göra samma val igen.
Jag har fått mycket uppskattning och jag är oerhört tacksam över allt stöd jag fått av alla er som gett det-
men även glad för all kritik, allt gnäll och alla dryga kommentarer, för skit är gödsel och gödslar man så växer det;-)

Hoppas att folk fortsätter läsa min blogg för den är bra (tycker jag och nu även min flickvän) och att ni åtminstone kollar in bandets hemsida för vi är riktigt bra!
www.myspace.com/trevoltpunk

Jag vet förresten vad som händer nästa vecka: Jag satt på hotellet länge nog för att ta emot både Rafael och...
!!!

Vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förhoppningsvis är det Christian!!!!!

2009-04-25 @ 22:32:53
Postat av: Emil

hej Erik Billing jag är din beundrare,älskar din fina kommentarer,jag skrattar varje gång .du har varit min favorit ända sedan början och därför hade det varit roligt och ha din aoutograf,så skriv till min e-mail adress ,så kan jag skicka uppgifter var jag bor. magic21[email protected]

2009-04-25 @ 22:34:22
Postat av: vee

Vilken otroligt skön deltagare du varit. Jag skulle tro att du kommer få många jobbförslag framöver. Det finns nog de som inte får det:) Men men, jag ska fortsätta att titta. Och jag har länkat till din blogg för den kommer jag fortsätta läsa.

2009-04-25 @ 22:41:22
Postat av: Eliyana

Ooh, vill ju veta vem den andre är! garvade allt lite när Rafael åkte ut (För att han var så säker på att han skulle vara kvar), även om jag hellre sett att Christian åkte.

Synd som fan att ditt äventyr är slut. Hade inte tackat nej till att se mer av Erik Billings charm och bra kommentarer.

2009-04-25 @ 22:41:59
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Malin =)

Hoppas verkligen att det är christian som kommer till hotellet när ni väntade.. =) Tål honom inte. Falsk människa... Synd du fick lämna. hejade på dej. Och så måste jag bara fråga. hur stor blåsa du har hehe =P Kommer givetvis fortsätta läsa din blogg..!! Kram

2009-04-25 @ 22:42:00
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Anonym

Måste ju få säga att jag lätt hejade på dig :D

Så sjukt härliga kommentarer och ja, du verkade helt enkelt vara den bästa människan som var med och tävlade.

2009-04-25 @ 22:42:08
Postat av: Elin

Synd att man inte får se mer av dig i rutan fler lördagar framöver... But that's life. I ärlighetens namn kan jag dock inte bestämma mig för om det är för att jag gillar dig - eller motsatsen. Hm. I alla fall; hade!

2009-04-25 @ 22:45:12
Postat av: Chrisorc

Om jag säger att du har en chaos symbol på kroppen, förstår du vad jag menar då?

2009-04-25 @ 22:46:32
Postat av: Bella

Fan va trist då, men man kan inte vinna varje gång. Måste säga att du verkar vara en hyvens kille! Jag kommer nog fortsätta läsa din blogg. Lycka till med bandet och tjejen! / Bella

2009-04-25 @ 22:50:22
URL: http://bellashundar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Robinson kommer inte vara lika färgglatt när du är borta. Du hade varit en värdig vinnare.

2009-04-25 @ 22:51:02
URL: http://accidentalbaby.blogspot.com
Postat av: NorrlandsMalin

Håller verkligen tummarna på att det är Christian....åhhh va synd att man inte får se dig längre i rutan.Du var klart bäst!! Kommer ändå att fortsätta se, tycker personligen att det är den bästa Robinsonsäsongen nånsin..men din blogg är länkad och jag kommer fortsätta läsa alla dina härliga kommentarer!! Stor kram

2009-04-25 @ 22:51:28
Postat av: Alexandra

Robinson kommer inte bli samma sak utan dig.

saknar din humor i programmet,

alla andra verkar vara så jämnlika att man somnar.

du skulle vinna, lätt asså.

men vet du?

du är kung oavsett vad ;)



aja,

jag har ju i alla fall alltid denna blogg att läsa.

vilket inte är fy skam.



ha det bra!



2009-04-25 @ 22:59:52
URL: http://candycaan.blogg.se/
Postat av: simon

hej erik

jag måste hålla med dej om att jarmo var en värdig vinnare som du sa i chatten efter programmet men det skulle även du ha varit



du har varit en inspiration för mej eftersom det du sagt stämt och att dina åsikter varit väldigt rätt



den person som borde vunnit altihop är du och andledningen till det är att du helt klart är den vettigaste och smartaste av alla på ön



jag höll på dej från början och tycker det är synd att du åkte



du är heltuff! en riktigt cool kille



/simon

2009-04-25 @ 23:00:19
Postat av: Nicole

Tänka sig att jag snubblade in på din blogg haha ^^

Du var riktigt bra i robinson! Tycker jag och min mamma oxå :) Synd att du åkte ut, riktigt trist.

2009-04-25 @ 23:03:35
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: e

jag kommer fanimej läsa din blogg. varenda jävla dag.

2009-04-25 @ 23:06:49
Postat av: Hanna.

Lite bilder erik? :D

2009-04-25 @ 23:07:40
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fan vad tråkigt. Du var en av de få orsaker som fick mig att kolla på Robinson. Men Jarmo var även en väldigt värdig vinnare, och jag hoppas att han tar hem hela skiten! :)

Och jag hoppas även som andra att det är Rafael och Christian som du fick ta emot på hotellet...

2009-04-25 @ 23:08:21
URL: http://isabellenw.blogg.se/
Postat av: amanda

Blev riktigt besviken över att du åkte ut, hejade på dig! :( Förhoppningsvis åker christian ut nästa vecka.



Har bara en fråga; du nämner Linnéskolan i ditt videoinlägg, tyckte jag iaf att det lät som, jobbar du där??

2009-04-25 @ 23:10:16
URL: http://deaddiary.blogg.se/
Postat av: Makrill

Christian såååååklart! ;D

2009-04-25 @ 23:14:03
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: "Alice"

Hej Erik.

Vill bara säga några saker:

Du har varit min favorit ända sedan början.

Du och ditt band har gjort många bra låtar.

Du verkar var en skön och bra människa.

Om du får en till chans så ta den och vin Robinson 09 (för det är du värd).

Robinson kommer inte bli samma sak utan dig.

och till sist jag kommer fram över att följa din blogg.

2009-04-25 @ 23:15:00
Postat av: Tess

Tycker du åkte ut med äran i behåll! Du var en skön frisk fläkt i programmet. Så härligt när någon sa ifrån om gnället :-D

2009-04-25 @ 23:15:18
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Alice

När jag skrev "Du har varit min favorit ända sedan början". så menade jag "i Robinson".

2009-04-25 @ 23:16:59
Postat av: bög ulla britt larsson

vem vinner robinson, tävlingen är ju redan över

2009-04-25 @ 23:18:23
Postat av: Angelica

En gång vegetarian, alltid vegetarian! Hur kunde du äta kyckling, fy skäms!

Förövrigt ser jag många likheter mellan oss två; Rödhårig, egen stil, snabb i mun, vegetarian, fobi för spindlar (myGod är det sant!?) och hu jag vet inte allt ;) Du är så himla skön att du borde få ett alldeles eget tv-program, fast det förstås... Med dina alltjämt finfina ordval så ;) Hehe, neh.. Men det var tråkigt att du åkte ut mitt i allt det spännande, du var min favorit och som någon annan skrev här, anledningen till att fortsätta kolla på Robinson.. Men jag hoppas du får bra fortsättning på din karriär och jag ska genast spana in din musik!



You go Billing!

2009-04-25 @ 23:21:24
URL: http://lilospoesi.blogspot.com
Postat av: Jess

Min vän talade om för mig att du och jag antagligen skulle slå ihjäl varandra eller också skulle vi komma hur bra som helst överens om vi hamnade på en öde ö. Vissa av funderingarna som jag har haft under programmets gång kom fram via din röst, lite kul tycker jag. Läste att du var specialpedagog, jag trodde att du var lärare i So-ämnen, vilket jag snart är =). Ha ett underbart liv och fortsätt att vara som du är! Hejja Jarmo!!!!

2009-04-25 @ 23:22:36
Postat av: dagstjarnan

Det var så jäkla tråkigt att du åkte ut robinson idag.

Tösen min på 6 år satt nästan o grät. För du vara bara bäst. O ja jag är villig att hålla med henne om det. Av de deltagare som var så var du den värdiga vinnaren.



Gott att se en som sticker ut så som du ändå gör.



Kram

2009-04-25 @ 23:34:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803
Postat av: Mannen från skogarna

Jag är definitivt inte typen som postar kommentarer när deltagare åker ur tävlingar i TV, men denna gång är det befogat.

Synd att du åkte ur. Gillade din raka och rakryggade stil. Hoppas du kom till någon hemlig ö och dyker upp i finalen igen.

2009-04-25 @ 23:46:13
URL: http://skogsistera.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja för faaaan, en hemlig ö! HAHAHHA. snälla gud låt det vara sant

2009-04-26 @ 00:17:34
Postat av: johanna

Bra kämpat i robbanssontvshofset, synd att du åkte ut..Man kommer sakna dej där nu, du var ju liksom..,det där lilla extra, som fick en att orka se hela eländiga livet i träsket och hela programmet.

Och så måste jag tilllägga: helt underbart lång toapausescen i buren, jag bara garva och garva! finfint!

hejja jarmo!

ha de bra!

2009-04-26 @ 00:26:41
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/
Postat av: lis

men du skulle ju vinna allt!? jag hoppas så innerligt att dendär Christin inte vinner, han och hans kompanjoner är som mellanstadiepojkar..

2009-04-26 @ 00:29:01
Postat av: Annika

hoppas veerkligen att det blir Christian! synd att du åkte, du är verkligen en favorit i robinson med de bästa komentarerna!

2009-04-26 @ 00:36:44
URL: http://ackas.webblogg.se/
Postat av: Maria

Naj va tråkig att du åkte(såg aldrig dagens avsnitt), du var ju den mest underhållande deltageren. Jaja jag får väl heja på Jarmo istället då :) ha de gött

2009-04-26 @ 00:38:06
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Milla

Fan vad tråkigt att du fick åka hem. Men det känns bättre eftersom att det var emot Jarmo så att han fick sin chans nu :) Missade chatten, hoppas du har tid att svara på två frågor ändå. Är Christian lika elak och ogästvänlig som han framställs på tv? Och läste intervjun där du får frågan om du är rädd för något, och du svara spindlar. Var det inte mängder av stora och små spindlar med giftiga färger där? Hur klarade du det? Haha måste fråga, skulle vilja åka till något sånt ställe. Men rädslan för spindlarna håller mig hemma! ^^ Oavsett om du svarar eller inte så tycker jag du var jävligt bra och synd att du åkte ut, även om det var mot någon som var värdig. Ha de super!

2009-04-26 @ 00:44:47
URL: http://methol.bloggy.se
Postat av: Huskatt

SKIT att du åkte ut.

Men en sak var överaskande roligt..ditt eviga kamel-pissande. Jösses, du var verkligen tvungen. Hade du hållit dej flera dagar eller? ha ha ha

2009-04-26 @ 01:10:30
Postat av: ninja

alltså erik, kände på mig att det skulle hända när du gick upp mot jarmo men ack så sorgligt!

tack för en underhållande del av livet, hoppas vi ses nångång för du är ju GREAT!!!

2009-04-26 @ 01:56:14
Postat av: Lukas

Synd att du åkte ut. Det var du som gjorde Robison värt att titta på. Nu är det inge skoj längre.

2009-04-26 @ 02:44:56
Postat av: Johanna

Alltså du är så jäkla skön!!! Både smart och rolig. Det kommer inte alls bli lika roligt att titta på Robinson nu när inte du är med längre. Kommer sakna dina klokroliga uttalanden.

2009-04-26 @ 03:43:58
Postat av: Kim

fan vad tråkigt det är att du va tvungen att åka det var så kul att se dig på lördagarna.. jag var en stor fans xD du var både rolig och smart du var en sån skön människa helt enkelt man måste bara gilla dig :D men jävligt trist är det att du fick lämna

2009-04-26 @ 10:55:19
Postat av: Emms

Det var tråkigt att du och Jarmo blev utröstade av lagen för de var ni som skulle ha varit dom två sista i Robinson. Antingen skulle du elr Jarmo ha vunnit allt!

Jag hoppas det är Christian som åker ut.

P.s din blogg är bra ;)

2009-04-26 @ 11:27:37
URL: http://konstigaemms.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för all underhållning Erik! Höll på dig hela tiden och yttrade i slutet av duellscenen kommentaren: Jaha, då fanns det inga sköna vettiga människor kvar!



Tycker verkligen att du bjudit på ärligt spel, fantastisk roliga kommentarer och betraktelser kring livet på ön och självklart - träsket! Som blivande lärare kommer jag sakna en deltagare/lärare som KAN uttrycka sig, i programmet.



Ha det gött!

Jenny

2009-04-26 @ 11:46:57
URL: http://jennylusss.blogspot.com
Postat av: Jenny

fy faan va trist Robinson kommer bli utan dig, dina kommentarer, ärlighet o humor!! Vi hoppades att det var du som skulle vinna skiten ju! haha....

som sagt var, tråkigt är vad programmet kommer vara från o med nu...

2009-04-26 @ 11:48:57
URL: http://knabbo.blogg.se/
Postat av: åse

Tycker det är sjukt tråkigt att du åkte ut, höll på dig. Du är fett grym! :D

2009-04-26 @ 12:51:49
URL: http://fewsk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker de är bra att Rafael åkte istället för Christian för då får Christian plågas ytterligare ett tag utan en robinsonvinst :) haha.

2009-04-26 @ 12:54:56
Postat av: gabbi

Mannen du ägde robinson, för mig är du en vinnare no matter what! ;)Det var för din skull jag satt som fastklistrad framför tvn på en lördag kväll, loved alla dina kommentarer & ditt sköna & humoristiska sätt..Nu vet ja inte om ja kommer & göra det längre. Orka se en korkad smålänning som Christian, nästan så att man skäms själv att man är en ;)



Keep up the good work with your blog Billing :)

2009-04-26 @ 12:58:50
Postat av: Linn.L!!

Fan att just du skulle åka ut. Du var den skönaste, coolaste och bara bästa från början och jag hoppades att jag skulle få se dig tt tag till på Robinson. Nu blir det ju inte samma sak! :/ men jag hoppas att du har det bra nu :) det är ditt band iallafall (Y) ;D men det var hjärtkrossande att se dig lämna tävlingen. Skit snyggt det du gjorde på videodagboken xD jag skulle gjort det samma till 100%



Förtsätt att vara digsjälv! jag ska följa din blogg och du är bäst ;D från Linn.L <3

2009-04-26 @ 13:19:15
Postat av: Lina

Du gick minnsan ut ur Robinson med flaggan i topp. Nu när du inte längre är i rutan på lördag får jag nog hålla på Blomman.



Självklart kommer jag fortsätta läsa din blogg! ;). Hoppas du har det bra och lycka till med Trevolt, rock on!

2009-04-26 @ 13:24:04
URL: http://oneplektrum.blogg.se/
Postat av: sandra

jag grät som fan när du åkte. du var robinsons höjdpunkt.

jag flög ur soffan när man såg att du höll på att tappa staven, och va jag skrattade när du började snacka med jarmo som inte svarade!



jag kommer aldrig sluta läsa din blogg, och så hoppas jag vi ses när jag kommer och tittar på trevolt!



kramar.

2009-04-26 @ 14:01:55
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: KING

Du är kung billing.!

2009-04-26 @ 14:03:59
Postat av: Maley

Blev besviken när du åkte ur. Men som sagt, du var grym så länge du var med. Kommer sakna att se dig i rutan, Robinson kommer bli en aning tråkigare, men skulle dock lyfta en aning om Christan fick en kokosnöt i skallen, blev galen och fick lämna Robinson. Det hade jag gillat.

Du har varit grym. Dina kommentarer, ditt sätt att se på allting, ja. Jag beundrar dig. Grymt kämpat. 9 timmar sittandes i en bur är inte dåligt. Du kämpade på bra.



Och såklart så kommer jag följa din blogg!

2009-04-26 @ 14:22:12
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: emma

fan va synd att du åkte ut jag hejade sten hårt på dig! jag hörde att du gillar att sjunga och det är något som jag brinner för, jag sjunger allt! jag skulle uppskatta om du kunde emaila mig och bara skriva vad som hälst det skulle vara grymt kul!(

[email protected])

kramar emma 14 år

2009-04-26 @ 14:55:46
Postat av: kathrine

Hej Erik

Jag beundrar dig verkligen, du är så bra!

Synd att du åkte ut men de är sånt som händer och Jarmo är helt klart en värdig vinnare! han är så skön!

Läste nyss i aftonbladet om dig och Cecilia och beklagar verkligen det som hänt!:(

Hoppas de kommer fler chanser!

Tur att denna blogg finns :)

KRAM

2009-04-26 @ 15:28:20
Postat av: kathrine

å grym musik ditt band gör!

2009-04-26 @ 15:31:27
Postat av: Jre

"Jag vet förresten vad som händer nästa vecka: Jag satt på hotellet länge nog för att ta emot både Rafael och...

!!!"



Kristian som blir diskad..... :)

2009-04-26 @ 16:03:27
Postat av: Stina

Jag missade robinson, men din blogg är fortfarande bra så den ska jag minsann fortsätta läsa:)

Lycka till med trevolt!

2009-04-26 @ 16:12:00
URL: http://Nekromantixx.blogspot.com
Postat av: Emma

Faan faan faan vad trist att du åkte ut.

Älskade att höra dina åsikter eftersom du verkar vara en sådan ärlig person, du gjorde i alla fll en grym insats i robinsson :)

2009-04-26 @ 16:13:23
URL: http://emmaaericsson.devote.se
Postat av: Elvira

Du är en skarp och originell kille som man ser alldeles för lite av i media! Enligt mig var du en given vinnare!

2009-04-26 @ 16:38:33
Postat av: Jenny

Tjenare! Fan, jag hoppades verkligen på att du skulle vinna Robinson! Men du förlorade mot den bästa motståndare du kunde ha haft åtminstone. Hade varit kul att se dig slå ut Christian dock, om han hade blivit vald...

Btw, hade blivit toppenglad ifall jag kunde få din autograf? Skriv till min e-mail (thewhiteangel@hotmail.com) så får du min adress. Ta hand om dig och Cecilia!



/Jenny

2009-04-26 @ 16:48:35
Postat av: Anonym

sattan då, jag som ville att du skulle vinna!

2009-04-26 @ 16:50:19
Postat av: PAM, Malmö

Hej Billing, läser bloggen, as alwayz, vill bara ge er lyckönskningar till nästa försök. Sambon o jag fick osså missfall i januari. En ovanlig form, gravförbud ½ år. Så vi vet vet vad ni går igenom...

Styrkekramar till dig o söta Cecilia

2009-04-26 @ 16:58:04
Postat av: Johanna

tjena Billing. fan va ledsen jag blev när du åkte ut :<<

sitter och lyssnar på erat band nu, ni är fett bra :)

Ha de bra. ^^

2009-04-26 @ 17:29:38
URL: http://tokbulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar Dig stort för en fin och minnesvärd insats i Robinson 2009!

2009-04-26 @ 17:40:02
URL: http://www.typewriter.se
Postat av: felicia

grät typ när du åkte ut ;(

du va grymmast ju :D

2009-04-26 @ 17:46:00
URL: http://justanotherblogger.devote.se
Postat av: Robin

Du och Jarmo är mina favoriter, så när jag såg att nån av er skulle åka ut blev det lite sådär...FUCK!

Ingen kan väl vinna över en finne när det kommer till envishet? Bra jobbat iallafall.

2009-04-26 @ 18:20:45
URL: http://www.youtube.com/watch?v=9srIGajVjDg
Postat av: Anna

Jag måste bara säga, du är sååå sjukt lik min matte lärare, lika nonchalant i rösten och lika skön personlighet!

Hare gott!

2009-04-26 @ 18:49:48
Postat av: Kim

fan vad tråkigt det är att du va tvungen att åka det var så kul att se dig på lördagarna.. jag var en stor fans xD du var både rolig och smart du var en sån skön människa helt enkelt man måste bara gilla dig :D men jävligt trist är det att du fick lämna

2009-04-26 @ 19:03:08
Postat av: maggan

jävligt synd att du åkte ut!! coolaste killen!

Hoppas att christian åker ut...

men idioter brukar ju ha tur...



kram maggan

2009-04-26 @ 19:03:49
Postat av: Jåcke

Tack för en bra insats Billing!

Du var helt klart den vettigaste personen i programmet. Kommer sakna dina klockrena kommentarer och analyser. Så jävla grymma uttalanden du hade på öråden, haha. You kick ass mannen:D

2009-04-26 @ 19:29:53
URL: http://affe89.wordpress.com/
Postat av: Peter

Tjena Billing!



Har aldrig sett någon inte NÅGON slå en så lång sjua nån gång. Jag och tjejen veck oss av skratt i soffan. Tack för din tid i Robinson blir inte samma sak utan dig. Jag tror tjejen hade uppskattat din autograf på ett foto där du kör trummor i kallingar, kan du ordna det? Skriv till berglund[email protected] så skickar jag adressen till dig!

2009-04-26 @ 19:33:10
Postat av: Peter

det skulle va berglund[email protected] :D

2009-04-26 @ 19:34:16
Postat av: H

Skriver aldrig kommentarer på något jag sett på tv eller liknande. Har inte heller letat upp någons blogg. Men, Erik billing fick mig att göra det. Skön personlighet med bra kommentarer till allt som du sa och det som hände på Robinsson. (Det enda som förvånade mig var lite väl elaka ord till Mika, men där var hon för en gångs skull kvick och gav ett bra svar på tal...)Du gjorde Robinson extra kul att titta på. Gillar dina åsikter, ärlighet och kommentarer!

Satt igår och hoppades på någon livlina så att du kommer till någon annan ö osv. Men enl det du skrivit i bloggen blev det nog tyvärr inte så...



2009-04-26 @ 19:46:54
Postat av: makkan

Bra att du satte storstadsbrudarna på plats!



Går man sig in i en lek får man leken tåla!

2009-04-26 @ 20:03:27
Postat av: emma

hej erik! så jäkla synd att du åkte, robinson blir tråkigt att kolla när inte du är med ;)

Det måste vara riktigt ansträngande att bo i ett träsk så länge som ni gjorde, jag skulle aldrig orkat. Men du får ha det så bra nu tillbaka i sverige så att säga.!

MVH Emma

2009-04-26 @ 20:19:48
URL: http://eklemma.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Hejsan!



Jag vill bara säga att jag beundrar dig så väldigt mycket. Du är en enorm förebild, även om jag läst saker om dig som jag kanske inte skulle vilja uppelva själv. Men du verkar så otroligt stark och du står för dig själv och den du är. Du verkar så.. vis. Klok och äkta. Du inspirerar mig enormt och du var anlednigen att kolla på årets Robinson.



Inte bara har du en grym personlighet, dessutom skriver du sjukt bra och är fantastiskt musikalisk! Och söt :) (A)



Jaja, jag ville bara säga att du är en stor inspiration för mig - det går att förändra & förändras! <3



Du är grym <3

/ Linda-Marie

2009-04-26 @ 20:44:53
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: soffie

typiskt att när det äntligen är en person med i Robinsson som ej är fläng i huvudet ytan helt enkelt vettig så åkte du ur tävlingen

skit att du åkte ut,du gjorde ju hela Robinsson,

nu håller vi här hemma på gubbstrutten Jarmo,

men du dina dagar i Robinsson var jättebra,

må bäst

2009-04-26 @ 20:51:06
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: E

varför är du så självgod?

2009-04-26 @ 20:54:18
Postat av: TiGr

Jaha där rök min anledning att se mera på Robinson

2009-04-26 @ 20:59:50
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: sandra

hej du sköna!

Jo det är så här, att jag läste tidningen idag. Läste om missfallet och eftersom jag älskar att skriva dikter tog jag fram min diktbok. Jag visste att jag hade skrivit en dikt om missfall innan och jag hittade den till slut! Jag ger denna dikten till dig och Cecilia, från mig. Om du vill se den kan du gå in på min blogg, läs senaste inlägget så ska du få se! Fösta gången jag läste den höll jag på att börja gråta.



kramar.

2009-04-26 @ 21:13:51
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: sandra

hej du sköna!

Jo det är så här, att jag läste tidningen idag. Läste om missfallet och eftersom jag älskar att skriva dikter tog jag fram min diktbok. Jag visste att jag hade skrivit en dikt om missfall innan och jag hittade den till slut! Jag ger denna dikten till dig och Cecilia, från mig. Om du vill se den kan du gå in på min blogg, läs senaste inlägget så ska du få se! Fösta gången jag läste den höll jag på att börja gråta.



kramar.

2009-04-26 @ 21:14:52
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej!!! :D Jag vill säga att du är hedrad, du har en egen tråd i JOHAN PALMS FORUM! Du är stencool!



Kolla------->http://forum.johan-palm.se/viewtopic.php?f=2&t=694&st=0&sk=t&sd=a&sid=776c786b34cea20f5282c66d1f5303f1

2009-04-26 @ 21:38:44
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: Carl-Filip

Jag tycker att du är ball för att du är dig själv, står för det och utan att det skadar andra!

Klockrent det du sa om Mika i ett öråd, något som alla egentligen tänker men som ingen säger.

Grymt ballt! Världen behöver folk som är sig själva och mår bra av det.

Har lyssnat på era låtar. Helt okej och du är bra på att spela trummor. Här är hemsidan till vårat band (går dock inte att lyssna på låtarna ännu)http://www.nogg.se/trigger.

Ha det gött mannen!

2009-04-26 @ 22:03:59
URL: http://officialtrigger.blogspot.com
Postat av: Karin

Trist att du försvann, nu håller vi tummarna för Jarmo istället!

2009-04-26 @ 22:04:37
Postat av: my

Tja! Asså du var ju LÄTT grymmast i robinson 8))

Vi är några på Johan-palms forum (om du vet vem det är) som har gjort en hyllnings tråd till dig! så känn dig hyllad av oss ;D Du är tuff!!

2009-04-26 @ 22:09:51
Postat av: Linnéa

oj, här var det kommentarer! vet inte ens om du kommer läsa min eller om den är värd att läsas. men, jag tycker inte alls om att du åkte ut men tycker att det var bra att det blev som det blev nu i efterhand. personer som du är ju underbara. och jag har bestämt mig för att gifta mig med en som har samma dialekt som du, hur han (eller hon, om vi ska vara öppna för förslag) än ser ut. och det till min pojkväns förtvivlan. om lukas också försvinner nu så är inte robinson värd att se längre, så är det bara.



det var allt från mig, tack och bock.

2009-04-26 @ 22:36:39
Postat av: Jocke

tja Erik! Sjukt synd att du åkte ut!:( Blev helt paff! Hoppas allt är bra iallafall! såg att nån redan frågat men tänkte fråga om man skulle kunna få din autograf? skulle varit sjukt kul:)! Maila gärna till [email protected] så kan jag skicka adress och så! vore övertacksam!



Mvh Jocke



2009-04-27 @ 00:35:27
Postat av: Henke

Läste i chatten om en människa i himlen. Jag vet hur det känns när barn förloras. Kommer sakna dig. <3

2009-04-27 @ 01:01:29
Postat av: AnnaKatt

Läste just artikeln om din och flickvännens stora förlust - och vill bara säga att jag verkligen känner med er båda. Usch, så väldigt, väldigt tråkigt... Hoppas ni är okej trots allt och kommer må bättre snart.

Skulle också vilja passa på att säga att dessa ord om din söta Cecilia rörde mig på djupet:

"Precis lika många, den enda jag vill ha, kvinnan i mitt liv som jag kommer älska tills tiden tar slut!!"

Åååååå vad fint skrivet av dig... Go, Billing!

2009-04-27 @ 09:37:27
Postat av: Elisabeth

Hej igen, Erik!

Jag fattade inte, att min första kommentar kom iväg , så därför omskapade jag nästa fritt ur minnet plus-minus lite. Så kan det bli!

Jag har nu läst en hel hög av Dina blogginslag och finner dem högintressanta!!!

Att tänka, reflektera, analysera och dra eventuella slutsatser är i mina ögon något av det vettigaste en människa kan syssla med, och detta gör Du!!

Det gör jag med.

Att samtidigt vara ständigt öppen för 'det hele' i livet, vara nyfiken, pröva på, släppa loss, ta itu med sig själv, skratta, skratta, skratta, gråta, gå vidare, förlåta, ja, det är nödvändigt för att vara en levande människa som tänker och känner hel- eller halvhjärtat. Bara inte likgiltighet....

Jag känner igen mycket i mig själv i Dig!

Ändå, Du vet, makt kan VISST tas ifrån en, fastän man inte ger ifrån sig.....

BRA att Du reserverade Dig med att Du skriver utifrån Dina erfarenheter, direkta eller indirekta!

Jag vidhåller att Du kommer ha glädje av att kontakta mig, Erik! ( Ja, och naturligtvis vice versa.)

Blev mycket ledsen för att Du och Din kvinna förlorat ett litet barn. VÄRMEKRAM!!!!!

2009-04-27 @ 12:00:23
Postat av: L.

Du och din flickvän ser otroligt söta ut tillsammans. Har sett din webbdagboken från robinson och varje gång du nämner hennes namn lyser du upp som en sol och hela ditt ansikte ler. =) Blir så otroligt glad av att se det. du är helt underbart bra på att sprida glädje.

tack!

2009-04-27 @ 13:27:13
Postat av: Mh

Hej Erik!



Från första året start i robinson 09 så bestämmde jag mig för att jag skulle hålla på dig=) Alla dina kommentarer och allt bra du sa och gjorde, Du gjorde robinson iår Erik! Just därför skulle det vara kul med en autograf av dig=) Skicka ett mail till Hanzzon[email protected] så jag vet vart jag ska skicka brevet=) skickar ner en bild på dig som du kan skriva autograf på, och ett frimärke så du kan skicka upp det till mig igen=) Hoppas Tomten kommer ihåg mig, För det vore en ära att ha din autograf! Tack på förhand Erik. Mvh Mikael Hansson

2009-04-27 @ 15:55:43
Postat av: Anonym

Hej Erik!



Från första året start i robinson 09 så bestämmde jag mig för att jag skulle hålla på dig=) Alla dina kommentarer och allt bra du sa och gjorde, Du gjorde robinson iår Erik! Just därför skulle det vara kul med en autograf av dig=) Skicka ett mail till Hanzzon[email protected] så jag vet vart jag ska skicka brevet=) skickar ner en bild på dig som du kan skriva autograf på, och ett frimärke så du kan skicka upp det till mig igen=) Hoppas Tomten kommer ihåg mig, För det vore en ära att ha din autograf! Tack på förhand Erik. Mvh Mikael Hansson

2009-04-27 @ 15:58:15
Postat av: bejanca

asså seriöst

jag kan inte tro det ?!

du är ute ur tävlingen

neeeeejneeeeej

JAG KOMMER SAKNA DIG BÄSTA BILLING !

HOPPAS DU FÅR ETT UNDERBART LIV MED DIN FLICKVÄN!<3

2009-04-27 @ 17:11:20
Postat av: katja

Är du fortfarande med i Femenistiskt insiativ?

2009-04-27 @ 19:13:04
Postat av: jocke

Hahaha, riktigt roligt när du pissade, kändes som en evighet. All hail Billing!

2009-04-27 @ 19:32:03
Postat av: Nettan

Riktigt tråkigt att du åkte ut, du verkar vara en riktigt skön skåning och det är kul att man fortfarande kan följa dig och spanade in ditt band, tummen upp! Take care, diggar dig! / Nettan

2009-04-27 @ 22:12:54
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Tänker såå sluta kolla på robinson nu när du inte är med längre :(... du fick jue robinson att vara roligt och bra :)

Du har ju skönaste personligheten beundrar verkligen dig och din personlighet...

Skulle vilja vara lika smart som dig :)

2009-04-27 @ 23:09:17
Postat av: Carro

Tycker det var synd att du åkte ut. Jag ville att du skulle vinna!

Läser din blogg för att jag diggar dig och din personlighet är härlig! Din blogg är dessutom rolig att läsa =)

2009-04-28 @ 10:59:23
URL: http://wentzel.webblogg.se/
Postat av: värmlänningen

ATT DU ÅKTE UT ÄR HELT ÅT HELVETE PISS SKIT DÅLIGT!



HATA ELLINOR,BLOMM-FAN,CHRISTIAN OCH TILL VISS DEL JARMO FÖR ATT HAN SLOG DIG I BUREN :-)



HA DET BRA I DITT LIV, BILLING SOM KANSKE INTE ÄR BILLIG HAHA..



du har support om du vill bli lika stor bloggare som blondin-fanfan-bella :D

jag ska haffa massa läsare åt dig

2009-04-28 @ 14:19:04
Postat av: Jonna

Billing! Nu känns det ju meningslöst och kolla på Robinson :( Men det var en jämn match! du är redan en vinnare! :DD Hoppas man får se dig i framtiden :D Heja Billing!!

2009-04-29 @ 15:43:45
Postat av: Anonym

Verkligen synd att du åkte ut!! :( Du och Jarmo var mina favoriter för båda var personer med båda fötterna på jorden och som inte satt och klagade över hur dåligt allt var hela tiden. Smarta personer som var där för att överleva och vågade sticka ut lite! :-) Jag gillade dina jämförelser och komentarer som tex den om allt ståhej runt öråden och efter hitler tiden. Pogrammet kommer inte va lika bra utan dig...

Ha de bra!

2009-04-29 @ 16:02:41
Postat av: Hanna

Erik! Du var så underbar med din skorrande skånska (likt min egen). Robinson kommer inte vara lika spännande att se längre. Du är fantastisk! PS. vad länge du kissade. Haha.

Ha det fint!

2009-04-30 @ 20:22:49
Postat av: Anonym

Vafan var grejen med att tv4 frös bilden (åtminstone dig och Jarmo) när du pissade i den där buren? Tyckte dem att dem var roliga?



För övrigt så hoppades jag ju på att du skulle vinna, ända från början. Du var ju den enda med vett i skallen! Ska jag bojkotta Robinson nu?

2009-05-07 @ 22:10:32
URL: http://tjugotre.blogg.se/
Postat av: Linda Grevillius

hejhej...shit va många kommentarer :O

jag gillar din stil, du är cool! Hejade på dig från första stund jag såg dig :P jag blev nästan sur när du åkte ut xD haha...oj jag skulle vilja ha dig som lärare! jobbar du på låg, mellan eller högstadium..eller gymnasium eller nåt?? :D

en fråga till, äter du kött nu?



vill gääärna ha svar :) och som ngn långt upp sa: vill ha din autograf!! :D:D svara mig till: [email protected] tacktacktack att du va med i robinson!

2009-05-09 @ 22:36:43
Postat av: matilda

Erik, ville bara säga att du var min absoluta favorit i robinson, du är så härlig! :) Hade velat se dig vinna, men shit happens! Keep it up! :D

2009-05-23 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0