Vardag

Lämnade av Cecilia på stationen för ett par timmar sedan, gick och repade.
Tungt i dag, stockarna vägde liksom lite mer.
Jag saknar henne som fan hela tiden. Får göra något åt det inom rimlig tid:-)

Robisnon är över. Ganska skönt egentligen, en människa klarar bara en viss mängd uppmärksamhet från mediasfären innan hon blir helt knäpp och jag har alltid lidit av olika former av storhetsvansinne så det ska faktiskt bli härligt att gå tillbaka till det gamla vanliga äventyret "mitt liv som Billing".

Jag måste bara passa på att säga att jag läser alla kommentarer och är oerhört tacksam och glad över allt ni skriver!
Det känns verkligen roligt och jag verkar i mångt och mycket vara uppskattad för kvaliteér som egentligen inte har så mycket med min medverkan i ett tv-program att göra utan mer... för den jag är, i den mån det kommunicerats via tv och den här bloggen och lite annat smått och gott.

Jag vill gärna ordna autografer åt de som tycker att den har något värde, ska försöka organisera en smidig lösning i mån av möjligt.

I morgon ska jag göra min sista robinson-insats och chatta via aftonbladets hemsida.
Dessutom ska jag fotograferas för Scandinavian tattoo magazine, vilket jag tycker är en av de roligare saker detta c-kändisskap inneburit!

På onsdag gör vi fjärde sittningen på zombien, den kommer att bli kanon!
Efter det är det lite lov med röda dagar och så med mycket repor inför spelningen på vinylbaren i Malmö, som förhoppningsvis hinner bli releaseparty för vår andra EP, "vår sida av saken".
Kolla gärna in vår hemsida (fan vad jag tjatar om det)
www.myspace.com/trevoltpunk

Ni har väl hört att vi söker statister till vår musikvideo?

Ha det görr så länge!

Kommentarer
Postat av: Madde

En liten knasig fråga saknar du inte träsket?

he he. Jag räknar ner dagarna nu till ni ska till Tyringe jag längtar :)

ha en trevlig 1 Maj Billing

kram Madde ett stort fans till dej

2009-04-27 @ 23:35:23
URL: http://wwwmadelense.webblogg.se/
Postat av: my

Du är så grym! Lätt att du var bäst i robinson!!!

Btw. Ditt hår är totally awesome 8) Kram ett utav dina mindre fans ;)

2009-04-28 @ 00:19:28
Postat av: my

Edit: Oj, Känner mig lite efter! Visste inte att var trummis i ett band! Men ni är ju asbra, Loveit

2009-04-28 @ 00:22:31
Postat av: alexzandra

du som gjorde att robinsson var värt att kolla på juuu

2009-04-28 @ 00:39:58
Postat av: Kimberly

:)

Du är gryyyyym på alla sätt

Älskar din blogg med!

2009-04-28 @ 07:23:18
URL: http://trehundrafemtiosju.blogg.se/
Postat av: sandra

såg på roomservice för nån vecka sedan. Dregen är ju perfa som stylist ;)



Du ärnog den enda som tycker det är skönt att robinson är över för dig, kommer sakna dig som fan.



hare gött.

2009-04-28 @ 07:36:09
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Visste inte att ni söker statister...

Det låter ju kul! Vad skall man göra? Finns det information om detta någonstans?

2009-04-28 @ 07:57:55
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Hm..klart du går hem.

Lärare med knasigt/snyggt hår som gillar sting. Blanda det med logik och vi har en Billing hela svenska folket raskt förälskar sig i.

Se knasig/snygg ut, säg smarta saker. Japp, det har uppenbart funkat.

Ska bli spännande att se vem som kommer få axla din roll. Tänker mig att det vinklas lite efter hur producenterna vill att det ska vara.

Som att Christian framställs som stans skithög...

Jarmo som helylle gubben. osv.

Alla har en "roll" att fylla.

Kolla in boken "Döds känd" (: mins inte författaren.

Ha de gött som bara Billing och fortsätt blogga!

2009-04-28 @ 09:57:52
Postat av: mindy

Jag som trodde att ni bodde ihop:O där ser man hur mycket jag vet! Åh förresten så såg jag att ni ska spela på CTRL ALT DANCE i tyringe! Snacka om att man blev glad att där åtminstode är ett band värda att titta på!

2009-04-28 @ 10:12:19
URL: http://mindylindhe.blogspot.com
Postat av: Makrill

Coolt :) Vad innebär det och var kan man läsa mer? :)

2009-04-28 @ 10:17:03
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja vill vara statist till er musikvideo!

Kontakta mig vid intresse via mailen :)





2009-04-28 @ 10:56:19
URL: http://wentzel.webblogg.se/
Postat av: Moa

Hej. Synd att du åkte ut. Hejade på dig och Jarmo.

Hoppas Jarmo vinner. Han är en värdig vinnare!.

Vill gärna ha din autograf vore super kul att ha tycker jag=)

Ska man skriva sin adress här eller?

Du kanske inte kan skicka till alla som vill ha?

Men jag vill jätte gärna ha=)

Ha det BÄST!

2009-04-28 @ 11:14:31
URL: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se
Postat av: "Alice"

Jag visste inte att du och ditt band sökte statister till eran musikvideo. Jag vill självklart vara med,men hur/vad ska jag gör för att bli statist till eran musikvideo?

Tycker sjukt mycket om era låtar.

Jag ska försöka övertala mina föräldrar om att jag ska få åka (betoning på "åka")och kolla på er någon gång när ni uppträder.

2009-04-28 @ 12:31:29
Postat av: emma 14 år

hej kan du emaila mig på [email protected] och bara skriva vad som hälst skulle uppskattas!<3

//emma 14 år

2009-04-28 @ 15:38:14
Postat av: emma kåbe viola pittson vainio

när kan man chatta med dig ? :))

2009-04-28 @ 17:22:27
Postat av: sivan

du borde vunnit Robinson 09:(



Men du var ändå bäst!:D

2009-04-28 @ 17:24:03
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: jessica

jag kan inte fatta att du åkte ut...

du är ju speciell, på ett bra sätt, man blir glad när man ser dig.

+ att du är väldigt fin.

ja vill bara säga att jag såklart kommer fortsätta att läsa din blogg, den är ju så bra.

du är bäst!! =D

2009-04-28 @ 17:59:11
Postat av: C.

Jävla synd att inte få se dig mer i tvrutan längre. Du är bäst ju!



Hojta till när du har en lösning till autografskrivningarna.

2009-04-28 @ 19:00:28
Postat av: Jessica

Du är nog fan min idol. Så jäkla cool! Älskar att läsa din blogg, vilket egentligen är konstigt eftersom att den ofta påminner mig om skolan och all ångest den ger. Men ditt sätt att skriva på inspirerar mig och får mig att tänka ”någon dag ska jag bli som billing.” I verkligheten vet jag för lite om dig för att säga så, men om vi säger såhär då. Jag är en sån där person som inte gillar att ge mig in i diskussioner kring ämnen jag inte vet tillräckligt om. Varför vara för/mot någonting du inte vet tillräckligt om? Jag vill veta allt om allt, vilket givetvis är omöjligt. Du ger intrycket av att vara jäkligt allmänbildad (vilket du säkerligen är) och någon dag vill jag ge ett liknande intryck. Att veta tillräckligt om tillräckligt mycket för att veta vad man tycker om det, det är jäkligt coolt! Jag är bara 18 år än så länge, jag har 10 år på mig att bli om du ;)



Får du någon gång en impuls att flytta upp i Stockholm får du mer än gärna bli lärare i min skola! Vi skulle behöva någon som du…

2009-04-28 @ 19:40:05
Postat av: Eva

Billing jag hejade på dej haha du skulle vunnit hela allt tycker jag , du va såå bra, hoppas man får se mer av dej men kollar din blogg jätte ofta =o vet inte riktigt vem jag nu ska hhejja på i robinson faktiskt =((

2009-04-28 @ 20:02:29
Postat av: evelina

tja! hur gör man för att få reda på mer om hela statistgrejen?

2009-04-28 @ 20:09:41
Postat av: Tanten

Tänk att jag kunde vara din mamma.....och jag tycker du var bäst hittills i Robinson!!!!

Saknar din röda tuppkam och dina kloka kommentarer

suck



2009-04-28 @ 21:24:53
Postat av: Izabelle

Vet du att det finns en tråd om dig på www.johan-palm.se

Känn dig stolt!

2009-04-28 @ 21:37:13
URL: http://johan-palm.se
Postat av: amanda

Hej Erik!



Jag undrar om du skulle kunna ha ett "Fråga vad du vill-inlägg" där folk skriver frågor som du senare svarar på? För jag har inte fått svar på mina frågor. Tack på förhand

2009-04-28 @ 22:00:05
URL: http://deaddiary.blogg.se/
Postat av: Maria

Kommer nog för alltid hålla koll på allt som händer runt omkring dig..! Älskar din stil, saknar dig i Robinson.. Jag hoppas att du får vara med i andra tv-program. Skulle vara grymt kul :'D och otroligt synd att ingen av dina spelningar är i närheten :'[

2009-04-28 @ 22:25:52
URL: http://goldenchange.blogg.se/
Postat av: spock

Det har varit kul att kolla på Robinson con Billing, risken finns att Robinson sin Billing tappar fart och charm.

Uppskattar även dina kommentarer på min anspråkslösa blogg.

2009-04-29 @ 14:53:58
URL: http://www.metrobloggen.se/robinson
Postat av: trevolt<3! ;)

kan du inte försöka fixa ett eget tv-program?:D

2009-04-29 @ 15:32:17
Postat av: nathalie :D

Hejj, Billing.

Vill bara säga att du e riktigt grym.



Har Trevlot YouTube ??



ha dt najjs.<3

2009-04-29 @ 20:23:31
URL: http://www.youtube.com/nattiiizz
Postat av: lärarinnan

Hallå ,hallå! Eftersom jag är lärare, undrar jag, vad föräldrarna tll dina elever säger bakom din rygg, när du visat röven och ollat Lindas stav? Vågar dom säga, vad dom tycker till dig, eller är du för verbalt överlägsen? Undrar vad mina skulle tyckt en gång i tiden ,om jag som kvinna hade gjort likadant. Föräldrar har ju synpunkter på det mesta.Jag hejade klart på dig i Robinson! Jag gillar personer, som vågar sticka ut !Alla original är mina favoriter. Ofta har de väldigt bra åsikter oxå, om än kontroversiella.

2009-04-29 @ 21:29:03
Postat av: Cindy

Hej , jag skrev redan åt dig när du var på tv4as hemsida, men jag måste säga det igen du var den bästa och du gör så att människor med annan hårfärg och med percingar blir accepterade. Skit bra gjort av dig och jag hoppas du kommer till Åland och spelar igen!

2009-04-29 @ 22:54:41
Postat av: Cindy

Hej , jag skrev redan när d var på tv4as hemsida men jag måste säga det igen att du är en förebild och gör det lättare för äldre människor att acceptera piercingar och annorlunda hårfärg, tycker det är skit bra gjort av dig! Hoppas du kommer till åland och spelar igen nån gång så man kanske kan säga he och diskutera med dig för det skulle vara kul och intressant!

2009-04-29 @ 22:57:51
Postat av: Jonna

Helloo, hur kan man få reda på mer info om statisterna? :))

2009-05-02 @ 19:42:04
Postat av: Anonym

skulle gärna vilja ställa upp som statist till er video, men bor i sthlm så det skulle ta skuttsingen många timmar att åka till malmö

2009-05-03 @ 14:54:21
Postat av: Linda

Jag är fett ledsen att jag missade chatten med dig o: Det hade vart fett nice att dela ett par ord med dig faktiskt :)



Är ju knappt värt att kolla på skitprogrammet längre, nu när bästa man är ute :(



Ha det bra! ^^

2009-05-03 @ 21:52:15
URL: http://kaotii.blogspot.com/
Postat av: Linda ^^

Oh my! ja missade värsta grejen i din blogg! o:

Statist till er musikvideo säger du? Det låter fett najs :D

2009-05-03 @ 21:54:26
URL: http://kaotii.blogspot.com/
Postat av: Dave

statist till videon... ni kan anmäla er via facebookgruppen Trevolt Punkrock

2009-05-09 @ 11:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0