Vem vann robinson- Svaret kommer här:

Det var Linda Isaksson som vann!

Fast den stora vinnaren av robinson är Silverback, Tv4 och PAF.
Den största vinnaren av Robinson är den delen av etablissemanget som hellre ser att folk klistrar sig framför Tv:n än umgås helt gratis, alla de företag som kämpat till sig och betalat genom röven för reklamtid mitt i programmet för att alla stackars hjärndöda jävlar ska kunna få färska instruktioner om vad det är dags att konsumera härnäst.

"Att titta på tv är som att hälla svart färg i det tredje ögat"

De stora förlorarna i robinson är kreativitet, fantasi och ett liv utan tankedövande television.
Visste ni att vi använder mindre av hjärnan när vi tittar på tv än när vi sover?

Den allra största förloraren i robinson är jag, för jag blir konstant tillfrågad om vem som vann och hör ni, det är dags att fatta nu att jag varken kan, vill eller tänker svara på den frågan. Sätt på tv:n i stället. Det verkar vara din grej.

Kommentarer
Postat av: Raffas blogg

Ingen går tydligen säker för Billings dräpande kommentarer. I lördags så var det min tur att få mig en känga. Han syftade på att jag inte hade någon egen vilja och att jag röstade på Erik Blomqvist i första programmet för att jag kände mig tvungen.



Att jag inte skulle ha en egen vilja var att ta i. Och när han sedan gör en liknelse mellan mig och nazityskland då tycker jag att han går riktigt över gränsen. Men detta är ju Billing. Han har själv sagt att han älskar att provocera och gör det så fort han får chansen.

2009-04-03 @ 16:03:59
Postat av: ur Raffas blogg

Ingen går tydligen säker för Billings dräpande kommentarer. I lördags så var det min tur att få mig en känga. Han syftade på att jag inte hade någon egen vilja och att jag röstade på Erik Blomqvist i första programmet för att jag kände mig tvungen.



Att jag inte skulle ha en egen vilja var att ta i. Och när han sedan gör en liknelse mellan mig och nazityskland då tycker jag att han går riktigt över gränsen. Men detta är ju Billing. Han har själv sagt att han älskar att provocera och gör det så fort han får chansen.

2009-04-03 @ 16:05:03
Postat av: Nelly

Så himla roligt att du har blogg! Du är bäst i hela jäkla robinsson och du måste vinna för du är enda anledningen till att jag kolllar. Rocka fett!

2009-04-03 @ 19:06:52
URL: http://nellyandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

har längtat efter att du ska starta blogg!



Här hemma är TVn alltid på :D

2009-04-03 @ 20:26:50
URL: http://weiiise.blogspot.com
Postat av: Tilde

Tyvärr så är min TV på för det mesta. Datorn med för den delen. Mitt slöande framför intetsägande apparater handlar inte om intresse; det handlar om att jag är arbetslös. Slösar min potential på att svälla i soffan, men det kan väl vara rätt skönt det med.

2009-04-11 @ 22:22:28
Postat av: däru!

asså, du måste fan växa upp, du ser ut som en tjur & det går ett rykte på nätet att du har haft sex med mika !!! :S



asså om jag var din tjej skulle jag göra slut med deij direkt (:

2009-04-12 @ 18:20:19
Postat av: mathilda

heej erik, jag tycker du verkar frän så jag vill att du läser min blogg :D

2009-04-12 @ 18:21:57
URL: http://mathildaaronsson.blogg.se/
Postat av: Maley

Däru:

1. Tjurar är mysiga djur och det är råsnyggt med tjurring. Och om det nu skulle vara så att han liknar en tjur, vad har det med att han ska växa upp att göra? 1-0 till Billing



2. Uppenbarligen är det du som bör växa upp och sluta "vara generös" med dina onödiga kommentarer.

2-0 till Billing



3. Du är inte Billings tjej och hon älskar honom och tror förmodligen inte på allt hon hör/ser och det borde inte du heller göra, är det något man lär sig under livetsgång så är det att inte tro på allt man hör. Därför måste du vara väldigt ung och säkert så inser du det också efter att ha blivit några år äldre 3-0 till Billing



Och för det 4: Om du nu stör dig så fruktansvärt, låt bli att gå in på bloggen, how hard can it be? 1-0 till mig och 4-0 till Billing!



Kan du räkna ut vem som vinner fighten?

2009-04-12 @ 21:14:41
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: Tihix)

Jag kom på att det fanns 3 st "Eriks" i ditt lag, du , han där som kallas valpen och han snygga(A) No offence :D



2009-04-13 @ 17:50:08
Postat av: Michelle

Du är så jäkla cool :)

2009-04-18 @ 22:33:36
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Hinken

Nu inser jag att jag är jäkligt sen här och att vinnaren redan är korad...men va fan ville folk veta vinnaren så tidigt för? Man vill väl inte veta hur en film slutar redan när man börjar se på den??!?! Märkligt! Du är en skön människa för övrigt!

2009-06-08 @ 12:38:32
Postat av: Robert Karlsson

Jag hoppas att tvn kommer att bli mer interaktiv. Idag är det bara 1-way och det är faktiskt fördummande. Kan vi däremot deltaga i tävlingar och annat via en avancerad fjärrkontroll så kommer hjärnan aktiveras. Datorspel och liknande är ju faktiskt utvecklande.

2009-11-24 @ 21:38:33
URL: http://www.bonusjakt.com/paf-bonus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0