Den som letar, den söker

Är någon det minsta lilla intresserad av tatueringar?
Högt upp på min önskelista står två artister som det kommer att bli meckigt att hamna under nålen hos, men med lite god framförhållning ska det väl inte vara omöjligt:

Buena vista tattoo club ligger i Tyskland och det är väl inte för komplicerat att boka en tid och sedan sätta sig på tåget ner när det är dags.
Realistic trash polka är otroligt coolt och känns lika fräsht nytänkt som hållbart. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit med 500 euro och säga: Go nuts!

Your meat is mine blir lite mer av ett äventyr, det ligger nämligen i Kanada. Men med lite jävlar anamma och målsättning bör det väl vara genomförbart? Jag skulle kunna tänka mig att åka dit med 500 dollar och säga:
Go nuts!

Annars kan man ju hålla ett vakande öga på olika tatueringsmässor i närheten, vi har både den i Malmö och Stockholmsmässan runt hörnet.
Jag ska nog.. vänta lite.

Okej, Stockholm ink bash pågår tydligen just nu. Apropå god framförhållning då eller?
Ingen av "mina" artister där, men en massa bra annat. Hoppas ni som vill vara där är där..
Jag såg att en Fillippinsk tatuerare är där i år, coolt! Jag åker nästa år i stället:-)
...och så vitt jag kan se är Tattooexpo, alltså Malmös tatueringsmässa, om cirka en månad. Fullmatad med en massa grymma tatuerare och utställare av alla de slag men ingen av "mina".
Bra, då missar man inget som man grämt ihjäl sig av att missa!


Trevolt spelar på paramount DIY- festivalen i Roskilde idag, fett värre. Full rapport i morgon, som brukligt!

Nästa vecka får jag träffa Baby igen, FAN vad skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Dan

Kommer åka till usa inom en snar tid och bo där i 1 år.

Kommer högst troligt låta Kat Von D göra nåt. :)

Eller nån av snubbarna från Miami Ink.

2009-08-29 @ 18:29:44
Postat av: Stefan T

Your meat is mine ser ut som skräp. Buena Vista tattoo club ser bättre ut!

2009-08-30 @ 22:41:28
Postat av: Anton

Mjo jag läste det i tidnngen du var med . Amy köpte den. Tyckte de var några av dom snyggaste gaddningar jag sett. BTW någon sa att du kanske kommer tillbaka till Linné på en vikarietjänst?

2009-09-09 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0