Långs dags rumpa (ände(ända))

Aight.

Första skoldagen för somliga, inte för andra.
Första dagen som officiellt arbetslös för vissa.

Varför sitter jag inte och spexar bakom en kateder?
Jag saknar världens bästa jobb.
Nåväl- det lär ju lösa sig: det gör det alltid.
Dessutom har jag ju värsta snygga skägget nu.
värsta snygga skägget

Observera snuset...

Idag har jag alltså varit helt ledig och således haft massor att göra:
Stack till UMAS -sjukhuset- och tog lite blodprover för att jag skall vara med i en medicinsk studie.
Den går ut på att jag ska runka i en mugg varpå resultatet  sedanutsätts för ett antal experiment och för detta hårda arbete får jag 300 spänn. Per gång.
Sist blev det tre gånger i veckan under fyra veckor.
VG i matte, någon?
Skattefritt!

Därefter tog jag en gratisfika på blodcentralen, men jag kunde inte ge blod för att jag tagit ett blodprov samma dag.. oops!
...jag får helt enkelt gå dit i morgon igen....

Jag glömde nämna mitt extremt smidiga besök på arbetsförmedlingen.
Har ni också märkt att på arbetsförmedlingens datorer, ni vet de där fula arbetsstationerna med en muskula som ser ut som en valklitoris, finns en länk som heter "besök annan internetsida"?

Så, jag har även hunnit spela Bubble spinner ett par timmar i dag också.

Därefter ett besök på lärarutbildningen. Mötte ett antal gamla lärare och fick ett par frågetecken uträtade. Ser ut som om jag ändå kommer att kunna ta examen innan jag fyllt trettiotvå...

Sedan repa.
Danne fick den stora äran att som första person utanför Trevolt höra en massa låtar från albumet. Hon gillade dem som fan, vilket jag ser som ett gott tecken: Hon har god smak.

Sedan webcamma med Baby.

Herrgud vad hon är vacker, det är helt sanslöst!
Inte konstigt att man ligger i för att hålla sig så jävla snygg som jag gör, man bara måste matcha en sådan skönhet!

Kommer att få träffa henne snart!
Vi har värsta balla roadtripäventyret inplanerat. Jag tänkte att jag om ett par dagar eller så beskriver planen för er och när jag kommer hem igen får ni veta hur det verkligen gick, haha!

Onsdag: Tatuering. Jag lovar, det kommer snart bilder.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Fy fan vad jag älskar dig Erik! Du är så jävla bäst.

2009-08-18 @ 07:08:18
Postat av: Erika

valklitoris HAHAHAHAHAHA

2009-08-18 @ 07:10:35
Postat av: Anna

Du är fan en av de roligaste människorna jag träffat! Sitter fortfarande och skrattar och förundras varje gång jag läser dina rader här. Du och ditt otroliga ordförråd och sätt att uttrycka dig när du pratar är oslagbart. Du borde bli radiopratare =)

2009-08-18 @ 08:25:20
URL: http://annalundh.se
Postat av: Anonym

Word på radiopratare! :)

2009-08-18 @ 18:19:43
Postat av: Dan

Word på radiopratare! :)

2009-08-18 @ 18:20:03
Postat av: Anonym

word

2009-08-18 @ 19:13:26
Postat av: Millan

Det ser ut som om du har hunnit med en hel del. Starkt gjort av dig. Jag har bara hunnit med att städa pojkens sovrum och.. nu kom jag på att det är helt ointressant för dig och jag själv sitter o skrattar... nej nu pratar jag för mycket som på ditt midsommar inlägg. Usch nu blir kommentaren lång som inte ser ut som en kommentar.. Men det jag vill komma fram till är:



Bra jobbat Erik! Eller något.. du fattar.

2009-08-18 @ 21:40:01
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: Elli

Håller med Anna :)

Härliga härliga billing, du är en man att se upp till!

2009-08-19 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0