Mitt i natten

Kom just hem från Roskilde-
Vi hade snorball!

Energidryck är förbjudet i Danmark (men KNARK kan man få tag i hur enkelt som helst) så jag blev ju hur populär som helst med min 1,5 L hustler:-)

Riktigt bra gig, vi spelade extremt och stabilt. Eller som jag messade min kära Baby: Rutinerat men inte på rutin.
Publiken verkade fett nöjd i alla fall, det lilla jag såg av dem från bakom trummorna. Applåderna hördes ändå.
Såg ett jävligt bra ska-band, Larica. Skall ju såklart helst upplevad live men i brist på annat får ni gå in på deras myspace. Själv kunde jag inte låta bli att dansa!

Nu är jag förbannat trött, men jag vill ändå passa på att påminna om morgondagens manifestation i Kungsträdgården. Mellan 14 och 18 händer en massa spännande och balla grejor för att uppmärksamma en lite mindre ball sak, nämligen det politiska och humanitära läget i Iran. Kolla in den här sidan för att bli up to date.
Så.. om ni kan slita er från tatueringsmässan, slink förbi och visa det Iranska folket ert stöd, lite demokrati har ingen dött av.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Wixy.

Manifestationer, demonstreringar och annat politiskt som händer överallt. Jag gillar det, att människor står upp för saker de tror på, det är ytterst viktigt.

Jag kan också tipsa om att här i Visby har en byggnad ockuperats för att belysa bostadsbristen på ön, bostadsbrist för ungdomar och andra med begränsade tillgångar. Info finnes om intresse finnes.



Grattis till nykterheten, verkligen, starkt jobbat!

2009-08-30 @ 23:33:15
URL: http://adamantium.blogg.se/
Postat av: robin

"lite demokrati har igen dött av"....HA!! fårskalle:@

2009-09-02 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0