Osv etc

Helgen gick mer eller mindre som planerat.
Trevolt är skitbra, ni som kommer på våra spelningar är bara lite smartare och snabbare än alla andra.
Varmt välkomna till kategorin "jag gillade dom redan från början, nu när de är stora är de inte lika bra som på sina första släpp/tidigaste spelningar".

Men det var en jävligt ball, knäpp och stressig helg. Vi fick en massa nya vänner, upptäckte go ny musik och träffade en hel del fans.
Jag fick träffa Baby, ja jävlar! Vilken pingla!

Sen vi kom hem har jag skaffat spotify så nu sitter jag och lyssnar på all möjlig och omöjlig bizarr musik. Snäckan gjorde en fin playlist till mig med en massa pop-punk som jag, trots att det är lite skämmigt att erkänna det, sitter och diggar till. Just nu.

Har ni märkt att "malmö kallar" är uppe på vår myspace nu? Den är fan cool...

Annars har jag jävligt tråkigt.
Terminen har börjat och jag är arbetslös, det är oerhört frustrerande. Jag äter en tallrik gröt om dagen, mer har jag inte råd med. Som man bäddar får man ligga antar jag, men så är väl livet.
Nu när jag är i Malmö sitter jag bara hela dagarna och väntar på att det skall bli repa. Eller så sitter jag i telefon med frugan.
ELLER!!!


Har ni sett "Avatar - the last airbender"?

Det är fan världens bästa jävla serie. Det är ett tecknat program som sändes på nickelodeon...
jag vet vad ni tänker men hear me out:

Det är episkt. Det är fantasy, äventyr och allsköns galenskap.
Efter att ha sträcksett alla 31 avsnitt sitter jag nu här med en inre tomhet jag inte känt sedan jag läst ut sista delen i Belgariaden som tonåring.

Den utspelar sig i en värld som är uppdelad i fyra olika folkgrupper/världsdelar efter de fyra elementen.
Dessa är i krig för att den som skall vakta balansen försvann för hundra år sedan. Serien tar sin början med att han återfinns -en busig tolvåring- i ett isberg av ett syskonpar ut vattenstammen.
Skit samma, gillar ni fantasy och anime, kolla in det. Kom ihåg att jag rekommenderar det!

Som sagt, arbetslös. Kollar på tecknat. Moget.

Ni skiter jag i det här, kanske det blir en bättre blogg i morgon.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Right there with ya pal. Vart arbetslös i 4 månader. Men du borde väl lyckas charma till dig något snart. Avatar är bäst!

2009-08-26 @ 11:41:06
Postat av: Wixy.

Well, bättre att kolla på tecknat än att inte göra något alls (som vissa andra, typ mig) när man är arbetslös.



Såg er på Pretzel, tänkte tagit med dina trumpinnar som jag en gång fick.

Blir lika varm varje gång jag hör Se dig Falla, skulle dock vilja höra den akustiskt live någon gång.



Take care !

2009-08-26 @ 23:39:50
URL: http://adamantium.blogg.se/
Postat av: Stefan T

Jag var där i Uppsala! Bra men lite lite folk som sagt. Ni missade lite på Svart/Vitt bara :P

Tipsa gärna om musik som du hittar på spotify.

2009-08-30 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0