THIS... IS... smart va?

Idag, kära vänner, imaginära liksom verkliga, är mitt trehundradagarsjubileum som nykter!

Inte så mycket som en droppe alkohol på trehundra dagar!

Personligt rekord!

Och det blir alltså nytt personligt rekord varje dag i såfall... haha!

Jag vill passa på att tacka min underbara flickvän utan vars stöd jag hade varit ensam, patetisk, döende, hemlös, arbetslös, bandlös och meningslös.
Jag vill tacka min mor som villkorslöst älskat och trott på mig genom allt.
Jag vill också tacka David och Adam som genom att vara så förstående gjort hela den här resan lättare.
Och jag vill tacka alla mina vänner, alla som jag inte känner men som ändå önskat mig framgång i detta och alla er som fortfarande brottas med demonerna.

Till alla er där ute:
Tycker ni att ni har ett problem, då har ni det.
Tycker du att en vän eller familjemedlem har ett problem, berätta gärna det för vederbörande men glöm inte att förändring kommer inifrån! Det är stöd, inte skuld som behövs. Dra er inte heller för att ställa ultimatum, men var konsekvent.
Ta gärna kontakt med AA eller NA, det är gratis, man får lov att misslyckas och försöka igen så mycket man behöver och DET HJÄLPER!!!


Jag är inte frisk.
Jag är nykter.
Jag skall vara nykter i morgon också.
Jag vill inte dricka.

Såg ni förresten att Trevolts myspace passerat 100 000 besökare? Fett.
Två jubileum samma helg!

Kommentarer
Postat av: millan

WOHO! grattis till dig Erik :)

och grattis till trevolt också såklart :D

2009-08-31 @ 16:22:18
Postat av: Stefan T

Grattis! Och ge aldrig upp.

2009-09-01 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0