Sparka uppåt!

Det måste vara väldigt jobbigt att alltid ha rätt och dessutom vara medveten om att internet är fullt av människor som har fel.

Det måste vara ett helvetetiskt tufft jobb att försöka programmera sin avkomma med sin egen ofelbara moralkod
när de envisas med att söka en egen.

Det måste kännas oerhört bekräftande att få ett ansikte att sätta upp på sin retoriska skjutbana.

Men en jävla pissråtta som springer och skvallrar och sätter sina egna barn i en obekväm situation för att skyla över sitt eget mindervärdeskomplex och sedan har mage att skapa ett alias för att få kräka ur sig en hel drös med vansinniga åsikter över tredje part kan fan inte ha det lätt-
när vederbörande får veta att:

Ingen eller inget ruckar på mig, min världsbild, mitt sätt att verka och vara.

Dina barn kommer inte att ge dig upprättelse, inte heller kommer de att bli som du.
De kommer bli sina egna, precis som jag.

Så jag vann.

Och imorgon när du vaknar...

 

...är du fortfarande den du var när du gick och la dig kvällen innan.


Kommentarer
Postat av: Micke

Det här kommer vara off-topic;



Jag önskar mig en billings-värsta-headlines läsning till Julen. Dra fram de värsta du kan från Aftonbladet eller expressen och citera.



Jag är så förbannat trött på att dagstidningarna använder sönder vårat vokabulär. "SMHI varnar för snökaos!"-Exempelvis. Vad skall vi ta oss till när alla våra värsta ord egentligen behövs och det verkligen blir något katastrofalt på riktigt?

"Fullt kaos under demonstrationer"

2009-12-16 @ 16:21:11
URL: http://mscharstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0