Huvudvärk!

Jag har typ aldrig någonsin huvudvärk...
aldrig! Inte ens en gång om året!

Men nu har jag fan haft det flera dagar i rad, ackompanjerad av en jobbig förkylning som officiellt är inne på sin fjärde vecka.
Men man ska väl inte klaga, som det heter. Det fins ju alltid värre saker att råka ut för som den observanta betraktaren säkert kan hålla med om!

Såg att tv4 lagt upp nya deltagare på sin sida. Eller snarare möjligheten att för oss vanliga dödliga vara med om att välja ut den artonde deltagaren bland sex finalister. Måste säga att de verkar vara rätt slätstrukna allesammans, hoppas inte de andra sjutton är lika trista. Visst, de må ha roliga meriter men ingen av dom tycks ha stått framför en kamera i sitt liv. Fast det kanske är en merit? Nåja. Den som lever får väl se!

Läste ni vad Schulman skrev om bloggfenomenet?
Det är andra gången i hela mitt liv jag håller med den skränhalsen om någonting över huvud taget. Första gången var när han skrev att min penis luktar som en stor.
Han skrev hur som helst att bloggfenomenet i stort sett är överskattat.
Jag håller faktiskt med, så jävla fundamentalt viktigt är det faktiskt inte för demokratin.I Sverige.
Det är mest inavlat mediafolk som håller koll på varandras göranden. Eller helt vanliga människor som är intreserade av helt vanliga saker. Men faktumär att vissa tongivande individer i medievärlden borde ha slutat graalförklara bloggfenomenet för längesedan.

Fick ni också tårar i ögonen när Michael Jacksons dotter talade?
För att vara vad det är, grädden på moset i världens långsammaste mord på en offentlig person samt den mest absurda mediecirkus någonsin, var det den perfekta avslutningen.

Vilket får mig att formulera följande tanke: Vad hade hänt med kungafamiljen om monarkin avskaffats?
Jag gissar att de inte upplevt någon större skillnad i sin vardag,
Nog om det.

Puss.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag grät när jag såg hennes tal.. och får tårar i ögonen bara jag tänker på det.. Stackars barn men skönt för MJ att äntligen få frid

2009-07-09 @ 00:16:10
Postat av: Millan

jag känner igen mig i din huvudvärk :O Och jag instämmer i schulman men som t ex jag. Jag skriver ju i bloggen för att skriva av mig. Jag är knappt några läsare. Har även en privat blogg som är låst om mitt liv och så. Men den kanske 2 personer har. Så det är bara för att skriva av sig :)

2009-07-09 @ 12:18:49
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: tess

HUr fan luktar en stor penis??? E de skillnad menar du???? Ja måste ge mig ut och lukta på olika storlekar å se om de skillnad.... de måste ja //Tess

2009-07-10 @ 20:12:37
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0