Ostbågehelvete

Syrran kom över, tog med sig karln sin. Dom är så härliga! Det börjar synas på henne att de ska bli föräldrar, fint men en aning bitter med tanke på att jag skulle ha blivit pappa om en typ två månader...

Nog om det.

De hade i alla fall med sig ostbågar. Jag har försökt äta nyttigt nu ett tag eftersom jag sakta gått upp i vikt.
Det är no big, Baby gillar manliga män med rejäl kropp- eller snarare:
Min mage. På mig.
Så försök nu ingenting!

Men när man vecka efter vecka väger lite lite mer... jag vill inte bli tresiffrig igen. Så, godis och feta snacks skars bort.
Så kommer dom med ostbågar!
Och vips har man ätit 250 gram helt själv.
Nåja, livet går vidare.

Jag har slutat röka. Gött. Det var inte så svårt den här gången, abstinensen är svag och motivationen stor. Det är egentligen bara att göra det. Kruxet är att man verkligen ska vilja göra det. För mig handlar det mycket om att jag bestämmer över mig och mitt liv. Ingen annan, inget annat.
Ett beroende är ytterst pinsamt för en autonom individ.

BTW så upptäckte Danne att det växer röda vinbär på min gård och jag har ätit jättemycket...

.... vad är det här för fjantig blogg egentligen?

Ladda ner "metalocalypse", båda säsongerna. Världens ballaste serie om ett hårdrocksband, tecknad och blodig.
För er som inte vet detta så sjöng jag i dödsmetallbandet "deathboot" i många många år och bandet som serien "metalocalypse'" handlar om är väldigt likt oss... och sångaren, Nathan Explosion", är rakt av...
tja, jag!

Jag läste förresten en lustig historia.
När Neil Armstrong var liten och spelade fotboll hemma i sin trädgård råkade han en dag sparka över bollen till grannens tomt. 
Han smög över för att hämta den när han från ett öppet fönster råkade höra följande konversation mellan sin granne Gorsky och dennes fru:
"Suga av dig? Du, jag suger av dig när grannpojken går på månen!"
Enligt myten ska alltså Neil Armstrongs första ord sedan han satt ner BÅDA fötterna på månens yta ha varit:
"Lycka till herr Gorsky"

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA

2009-07-16 @ 01:00:26
Postat av: Hillevi

Du är inte ensam.

Jag smällde i mig 2 påsar cheeseballs för ett par timmar sen.

Det är min stora last i livet. Tur att man har "bra" ämnesomsättning. (iallafall enligt 2000-talets normer)

Trevlig blogg, keep it up!

Hillevi

2009-07-16 @ 02:05:27
URL: http://hillevihallberg.blogg.se/
Postat av: Milo

Huh! Det där med ostbågarna känner jag verkligen igen! Jag är ostbågeoman, klurar på om det finns någon ostbågsavvänjningskurs!?!?

2009-07-16 @ 12:16:25
URL: http://mlilja.net
Postat av: Anonym

Det är för fan hopplöst. Tar man en så är det kört. Självbehärskning...

2009-07-16 @ 16:17:55
Postat av: millan

haha XD

din blogg är grymt bra

ditt band med för den delen.

2009-07-16 @ 20:14:13
URL: http://metrobloggen.se/heavenlyjunkies
Postat av: Maria

Hoppas historien va sann xD Ska nog btw ta och se vad den där serien är för ngt ;]

2009-07-17 @ 00:55:05
Postat av: Biffen

Metalocalypse är en grym serie !

2009-07-23 @ 00:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0