Studio och studio

Fan vad ball, jag och syrran har rasslat fram System Shock 2 igen och håller på och springer igenom.
För att vara gjort -99 är det ändå rätt snyggt och framförallt ett förbannat välgjort och utmanande spel!
En klockren femma och det absolut bästa spel jag någonsin spelat som INTE gjorts av Blizzard!

Klockan slog just över tolv och det är alltså måndag ifen. Jag kom tillbaks till Malmö förra söndagen och det har hunnit bli åtta repor på den tiden.
När jag nu spelar känns det inte alls som om jag varit från trumpallen en hel månad, tvärtom.
Just nu är jag i toppform och den bästa trummis jag någonsin varit, vilket är ganska lämpligt eftersom vi i morgon
går in i studion och påbörjar inspelningen av två låtar.
Det kommer antagligen inte att släppas separat, det kommer definitivt inte komma med på albumet. Vi vill bara höra hur det låter. Vi brukar spela in på ett annat ställe men det är bra med referenser.
Vi kommer alltså att vara i studion måndag och onsdag och spela in "se dig falla" så som vi spelar den live, snabbt och med elgitar till skillnad från som den var på det "hemliga" spåret på "gör det bättre själv". Dessutom kommer vi att göra världens coolaste cover på the Clash "London calling". Texten är såklart översatt så vi kallar den "Malmö kallar"...
 
På tisdag ska jag tillbaka till Björn på Love tattoo och jobba vidare på zombien på höger överarm. Kommer bli fett.

Sedan är det bara att börja se fram emot helgen- DollyWood på Möllevångsfestivalen och Topspin i Ängelholm!
Två spelningar på en dag- snabbt av scenen och in i bilen och sedan är det bara att ösa en gång till! Kommer att bli två kanonfeta spelningar, sanna mina ord! Jag var på DollyWood sist de hade det också och det blir så jävla bra!
Missa det ICKE! Dolly Daggers och Animal 5 spelar också, men vi spelar runt 17.00 något.
I Ängelholm är det med Moment 22 och AttA, två jävligt bra band!


Jag köpte förresten kaffe på 7/11 häromdagen... mycket underligt. Hon i kassan undrade vad jag ville ha för kaffe och eftersom jag bara ville ha kaffe och inget fransk/italienskt elände svarade jag lite ocharmigt "ge mig en mugg svart gjort av bönor".
Sen ville hon ha femton spänn när det stod fjorton på lappen. Då sa hon "men det här kaffet är gjort på kaffebönor. Det andra kostar mindre".
Jag var ju bara tvungen att fråga vad det andra kaffet var gjort på. Då sa hon: "kaffepulver"...

Okej, det kanske inte var fullt så roligt som det lät i mitt huvud.

.Jag och syrran för typ två tre år sedan.

Hittade en gammal bild på mig och syrran. Så här ska man se ut på bild!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig sett en mer retardad bild.

2009-07-20 @ 03:25:38
Postat av: Millan

Haha jag kan tänka mig att det måste ha låtit roligt när hon sa det. Själv skulle jag slänga fram någon spydig kommentar och sen gående skrattat ihjäl mig därifrån men men.

Varför får dettta inlägg att låta att du har fullt upp? haha. Men jag hoppas jag får se Zombien på din arm här på bloggen sen :)

2009-07-20 @ 12:08:01
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, fan vilken kung bild! sorry! men du påminner om en padda. :P

2009-07-20 @ 18:27:33
Postat av: Maja

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2009-07-21 @ 00:10:56
Postat av: Anonym

man kan ju undra vad kaffepulver är gjort av...?

2009-08-01 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0