Musikvideon klar!

Snabbt inlägg i midsommarstressen:

TREVOLT har en färdig musikvideo nu och den är fetecool:
http://www.youtube.com/watch?v=qQkB_rTpgpU&feature=channel_page

Kolla in och snälla goa vänner, se till att sprida den! Ju fler som ser den dess bättre!
Ju fler människor som får höra oss dess fler fans, ju fler fans dess fler spelningar, ju fler spelningar dess gladare blir vi och tänk att kunna säga, när vi har blivit stora och spelar på arenor tillsammans med riktigt stora akter, när vi turnerar runt, när vi är ett householdbrand:
"jag bidrog till det!"

Glad fucking midsommar, sup precis så hårt som ni tänkt, knulla inte mer än nödvändigt och ha det fett!

Kommentarer
Postat av: Millan

Videon blev ju skit frän :) och sen ville jag tillägga att jag läste "punken lever!" artikeln i tattoo magasinet. Jag har inte tänkt så mycket på dina tatueringar men gillade den du har på armbågen.



Nej man ska inte knulla mer än nödvändigt, MEN jag hhar hört att livet blir bättre om man har sex på midsommar natten. haha nej nu får jag lägga av och babbla, märks att jag är smått dragen.



Det var en flicka som tog i en ål, SKÅL! det var en pojke som red på en älg, SVÄLJ!

2009-06-19 @ 17:04:22
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Videon blev riktigt bra!

KUL!!!

Självklart kommer jag att spride den till kompisar och dera ungdomar samt elever!!!

Det VET Du!

2009-06-19 @ 17:27:09
Postat av: F

Intressant video. :)

Och glad midsommar!

2009-06-19 @ 22:17:04
Postat av: F

Intressant video. :)

Och glad midsommar!

2009-06-19 @ 22:17:17
Postat av: My

Millan- HÖHÖ Den där Ål-visan är ju en skön´en 8)

2009-06-20 @ 01:59:58
Postat av: sandra

Den blev värkligen bra!

Riktig Cool,

Trevolt är ju bäst. Det bara är ju så ;)

Härlig midsommar!

2009-06-20 @ 12:04:17
URL: http://parangan.blogspot.com
Postat av: Dan

Bra video, jag är inte så inne på punk men låten är riktigt bra faktiskt. :)



Hare gött!

2009-06-20 @ 13:58:45
Postat av: Mia

T.o.m. "gammtanten" drog igång av ert spel ;-) Kör så det ryker vet jag!



Ätit och druckit precis lagom, sådär svenskt lagom ... hmmmm ... eller vänta nu! ;-) Nä, bra helg med familj och vänner, finns inget bättre än när och kära bara den här helgen! Ha det gott, stay the same! (dum kommentar, såklart du gör...)

2009-06-20 @ 19:47:02
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Moa

Den var ju riktigt bra! Är inte heller så inne på den typen av musik, men det här var faktiskt väldigt bra :)

2009-06-21 @ 11:24:00
URL: http://moalindholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0