inte lika trött

Nu är jag faktiskt mycket piggare: Alltid roligt att se sig själv på tv, hehe....
Ibland storknar man faktiskt, folk är räliga som fan mot varandra. Jag vet, jag är inte ett dugg bättre, men ändå. Att se det i en soffa med chips i truten ger det hela lite perspektiv.
På fredag kommer baby hit. På fredag får jag krama min baby. Niiiice!!!!!!
Innan dess: Henke flyttar ihop med Lisa och blir sambo. P-flyttar är alltid lika... roliga....
60 minuters budget för ett lägenhetsbyte mellan en etta och en tvåa, här måste jag verkligen använda mina superkrafter som gammal flyttgubbe!
Worst case scenario: Regn. Latmaskar. Olyckor... fast vad fan, det löser sig!

Adam har gjort klart omslaget! Min, eller snarare vår, förhoppning är att Ep:n är släppt innan April är slut. Vilket vore trevligt- och är rimligt att anta!

Repa i kväll. Skönt, för vi missar en på tisdag när Henke flyttar.

Glöm inte bobster i afton!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0