Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin sida. Den är jävligt vit iofs. Lite som din solbränna haha...

2009-03-23 @ 18:57:07
Postat av: Anonym

:O omg, vem vann robinson? :D

2009-04-02 @ 14:37:36
Postat av: Renate Hackl

Hejsan Eric!!!!



Renate här Christians mamma, kommr du ihåg oss???

Jag har skrivit till dig tidigare men du uppmanar oss som vill komma i kontakt med dig att skriva här istället, så det gör jag nu!



Hur har du det & hur var det egentligen att vara med i Robinson, om jag får lov att fråga?



Lärare har du blivit inte illa, du måste vara omtyckt med tanke på både ditt utseende & din inställning till livet?



Hoppas allt är bra med övriga familjemedlemar, har träffat Anders vid hans jobb som vaktmästare på S.Thomasgården, annars har jag ingen kontakt med pappa Gregor, hur är det med honom, egentligen?



Du får hälsa till alla som jag känner & som känner mig!



Ha det så bra & var rädd om dig!



Med varmaste hälsningar från Högaholm & Renate

2009-04-07 @ 23:03:25
Postat av: TiGr

måste bara säga Erik Billing for the Winning!

och du är den bästa i robinson, dessutom en riktigt snygging

2009-04-16 @ 20:29:22
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej Biling! Jag tyckte att du var bäst i Robinson. Min klass kompis jonathan gillade dig åckså/Ebba. Ps. Jag är 8 år.

2009-05-09 @ 21:59:49
URL: http://ebbsod

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0