Ah just det

Jag har inte skrivit på länge därför att:

Det enda jag gör om dagarna kretsar kring inspelningen.
De senaste dagarna har det sprutat blod, svett och tårar över hela trumsetet:-)

Jag gör faktiskt ingenting den här veckan som inte har med albuminspelningen att göra, och för den som är intresserad av den kan jag informera att jag skriver en studiodagbok som ligger uppe på vår sida,

myspace.com/trevoltpunk

Det är dit all skrivenergi går.

Jimmmie Åkesson, Kim Jong Il, Åke Green, Joseph Frizl, George Bush, Leo Ratzinger...

Tänk ändå att i min värld hamnar Jimmie i samma mening som de där typerna. Ganska inmponerande gjort
av en gapig liten stjärtfistel med ambitionen att klottra i historieböckerna.

Kommentarer
Postat av: annieellen

Hittade till din blogg av en Facebook-slump men nu ska här följas! :D

2009-11-06 @ 23:12:22
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0