Familjemys 3.0

Idag minsann, i dag var första dagen på två Gloriaveckor!
(varannan vecka, ni vet)

Jag har mest varit passiv och återhämtat mig från den brutala rock and roll- helgen jag precis genomlidit så i dag startade vi i 180: Hämta på dagis, åka och handla. Få totalknäpp: Vi köpte nougat, mandelmassa, blockchoklad och karamellfärg.
Idag har jag alltså, tillsammans med min vackra dam och hennes 3½ år gamla dotter, rullat röd, vit och grön mandelmassa runt klumpar av nougat för att sedan doppa hela härligheten i smält choklad...
... och det var alltså INTE barnet som kladdade eller smygåt mest under arbtets gång:-)
Just nu läser Baby saga och sedan blir det mys med glögg framför TV:n, eller också sitter vi bara och njuter av julpyntet och varandra

Gubbvarning? Nej för i helvete, jag är bara väldigt komplex

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter i alla fall otroligt mysigt :)

sådär mysigt att jag faktiskt blir lite avundsjuk!

2009-11-25 @ 15:16:18
Postat av: Dave

Gubbjävel! ;)

2009-11-25 @ 17:21:53
URL: http://www.myspace.com/trevoltpunk
Postat av: Paula a.k.a Naturbarnet



Komplex that´s the way!! :)

2009-11-27 @ 10:20:56
URL: http://naturbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0