Full Cirkel

Idag har jag varit nykter i 365 dagar.

Det är ett helt år.

Nu känns det som att det inte finns någonting i en normal kalender som kan ställa till det för mig.

Jag har överlevt Julafton, nyår, min födelsedag, valborg, midsommar, festivaler, halloween och ett hundratal helgkvällar och en massa annat smått och gott.

Ibland blir man sugen. Suget är svagt och lätt erövrat varje gång men allt över noll är ett värde, som man säger.

Jag får aldrig bli nonchalant eller föraktfull. Aldrig låta mig lura mig själv, aldrig missta något för något annat:
Jag nykter idag.
Men jag är inte frisk.

Tack för allt tålamod.

Till dig som berörs: Bara du kan ärligen säga om du har ett problem. Dina vänner kan säga till dig att du har det och de kan ha rätt men bara om du själv tror på det kan du ta dig vidare i livet. Alla kan välja ett bra liv, vem som helst kan bli lycklig. "choose life".

www.nasverige.org hjälpte mig. De kan hjälpa dig också, men du måste vilja hjälpa dig själv. 



För övrigt har inspelningen gått kräftgång och jag är på uruselt humör. Skivan kommer att bli färdig och den kommer att bli bra, men fram tills dess kommer jag att vara trött och grinig.


Kommentarer
Postat av: Stefan T

Grattis! Se upp för godis med alkohol i.

2009-11-03 @ 12:16:36
Postat av: T

grattis, bra jobbat

2009-11-03 @ 13:24:31
Postat av: I´m a devil angel in the world

GRATTIS till milstolpedagen, Erik!!

Förresten kan det vara bra vara lite grinig, när man kreerar.

Adam och David verkar vara balansen.

Ni är BRA KILLAR alla tre!

Hälsa!

2009-11-03 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0