Road house!

Oj vad det var längesedan jag skrev... jag tror att jag brände en säkring när jag skrev studiodagbok under albuminspelningen, det är det enda rimliga förklaringen.
Eller det faktum att jag sedan lite drygt en vecka tillbaka vistas i Stockholm. När jag umgås med Baby blir det svårt att ha uppmärksamhet riktad mot mig själv, hon är så... betagande:-)

Det var som bekant ett tag sedan vi sågs, så det har varit en väldigt mysig vecka. I och för sig har vi båda haft jobb att gå till men kvällarna har varit super sweet. För att inte tala och mornarna.

Den gågna helgen var ganska intressant, lördag förmiddag tog jag tåget till Göteborg och sammanstrålade med grabbarna och körde Trevolt-gig på stars and bars vid järntorget. Den natten slaggade vi hos en polare till Dave och morgonen därpå körde vi till Stockholm igen för en spelning på gula villan i Haninge. Eftersom Tompa skadat ryggen var inte han där och bakade kanelbullar så det gjorde faktiskt jag!

Har lyssnat sönder och samman första utkastet på albumet, oh man its the bomb! Ska bara bestämma en låtordning för albumet, sedan blir det att snällt vänta på den slutgiltiga mixen och mastring för att få höra det egentliga slutresultatet!

Nu måste jag gå på dass, men vi hörs i dagarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaah, can't wait!

2009-11-23 @ 12:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0