Boom goes the weekend!

Nu så!

Fick äntligen tag i de kroniskt förslöade danskarna, allt är nu klart:
I dag spelar vi alltså på Templet i Lyngby tillsammans med 20 Belows och DoMi.
I morgon spelar NOBELKOMMITTÈN och Barlon mandroes förband till DoMi på Gimle i Roskilde-
Medans Trevolt äntrar scenen på Tivoli i Helsingborg och förhoppningsvis kniper finalplatsen i stockholm.

Det är ju inte så att man haft ett mindre magsår över det här. Men nu är alltså allt löst och vi kan börja koncentrera oss på två ganska viktiga och sjukt roliga spelningar följt av att vi på söndag går in i studion för att spela in de följande elva dagarna vårt Debutalbum! *insert cool noise here*

Dessutom- efter att ha ätit på vegegården och därefter repat kom jag igår hem till två paket minsann!
I det ena låg ett smycke jag beställt från barbarella. Jag ska dra till Body art och sätta i det så fort jag skrivit klart det här, varit på biblioteket och klätt på mig. I någon ordning.
I det andra låg min bok! Tryckt och snygg och färdig och allt, wow vad häftigt!
Men jävlar vad tunn den är, haha!
Men den kommer att göra sig i min bokhylla och under alla mina vänners granar i december.

Så..
ha det fett, det kommer en väldigt förvirrad blogg någon gång i natt med en rapport om hur det gick i kaosets Danmark: Vi kommer nog att efterfesta med DoMi, plus att jag ska hooka upp med lite polare från modeshowen på tatueringsmässan härom månaden. Även om jag inte dricker något starkare än kaffe finns det ändå en ganska överhängande risk att vi kommer att ha skitkul. Så det så.

Saknar dig Baby.

Hai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0