Expedition: vardagson

Fick just veta att nya Robinson-gänget kommit hem!
Önskar dem välkomna tillbaks till verkligheten och hoppas de haft roligt. Skall faktiskt bli kul att kolla på nu när man har lite pejl på hur det kan vara.
Såg också i nyheterna att en av de delaktiga i det spektakulära rånet häromveckan kanske varit inblandat i Robinson tidigare- i produktionsled, inte som deltagare- kanske någon man träffat?

Nog om det.

Så jag var på MAS i dag. Jag hjälper till med lite forskning genom att donera lite av mina simmare, no big deal.
Får trehundra spänn per gång, så varför inte få betalt något jag ändå gör. Med tanke på att jag lever i en distansrelation och sådär.

Det balla i sammanhanget är att det i de nya lokalerna har installerats en platt-tv och en dvd-spelare med någon slags svennebanan-porrfilm. Som om man behöver den typen av hjälp. Som om man vill sitta där som något jävla miffo och kolla på kommunalporr.
Som om man vill ta i den fjärrkontrollen....

Annars har jag varit väldigt duktig i dag och gjort ärenden inför albuminspelningen om en månad-
och skrivit ett trumkomp jag aldrig spelat förr!
Hint: Jag spelar på alla fyra slagen i takten OCH på alla "å" mellan slagen. Med hihats och crash. Skitfett, det låter som om jag spelar ska-kompet och moshar rakt komp samtidigt. Jag har sagt det innan och jag säger det igen:

Trevolts debutalbum kommer bli så in i helvete fett. Det kommer att bli en av de mest fantastiska saker jag överhuvudtaget varit en del av i mitt liv.

Kom ihåg var ni läste det först.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja usch, ni är så bra att man gråter av längtan när man läser detta!!

2009-09-29 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0