Jaha....

Så vi fick missfall igen.
Det känns... nästan lite för jobbigt för att skämta om det.
Det var nästan ett år sedan sist och verkligen inte något jag vill ska bli tradition.
Jag rotade upp ganska brutalt förra veckan, sa upp mig från mitt jobb och sa knappt hejdå till någon, packade alla mina väskor, tog dammsugaren under armen och flyttade till Stockholm.
Efter ett par dagar skulle jag inte bli pappa längre.
Viss förvirring uppstod- jag flyttade ju för att jag var tvungen. Eller?
Jag flyttade för att jag vill vara med Baby, hon är verkligen underbar och jag älskar henne. Allt som finns kvar i Malmö finns kvar, om än på håll.
Jag tänker fortsätta arbetet med mitt livsverk, Trevolt kommer att behöva döda mig innan de blir av med mig. Lyckligtvis är vi inte bara ett band, vi är även vänner så jag känner ett oerhört stöd och varm förståelse från dem.
Så just nu sitter jag i Tredje rikets största stad (?) och undrar lite lätt vad fan jag nu ska göra.
Jag får väl... skaffa ett jobb? Cecilia är på sitt och jag har redan dammsugit, städat och diskat som värsta hemmafrun... OCH hunnit läsa "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden".
I fredags var vi på Ikea hela dagen och köpte en ny säng...
*Svenne banan*
Jag tar tag i det här nu. Det är faktiskt ganska roligt att ha en helt ny bollplan. Jag känner att det inte finns så mycket mer att göra i Malmö, kanske att jag drar igång något litet mystisk projekt här uppe?
(POWR)
Nu ska jag... se på V.
Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Åh, vad jobbigt, kanske en utredning om missfall? Finns väl hjälp att få? Eller?

2010-04-09 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0