I all hast!

Fan vad skönt, efter att ha fått ta del av den ena mixen efter den andra fick jag plötsligt höra att vårt debutalbum äntligen är färdigt!
"Fick höra?"

Jo, det är lite svårt att vara 100% upto date när man är i Stockholm och all action sker i Malmö, den digitala revolutionen till trots, beroende på att man kanske förtjänar ett litet straff:-)

Men det är bra, det är så jävla bra. Efter att ha varit med i typ.. tio olika band sedan -98 och ha sjungit, spelat gitarr, spelat bas och slutligen trummor på säkert 20 demos och 2 fullängdsalbum kan jag nu säga:

Jag har varit delaktig hela vägen
Jag har gett mitt allt
Detta är vad jag alltid velat prestera

Inga kompromisser.

Förlåt om vi nu kommer att tjata öronen av er men vi är naturligtvis oerhört stolta!



I dag kommer förhoppningsvis vara henes sista jobbiga dag, jag hoppas att allt löser sig så smidigt som möjligt och det hädanefter blir lättare.
Sedan kanske vi kan gå och få min navel piercad!!!

Jävla snö.

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: johanniiis

Lägg upp bilder vetja!

2010-01-13 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0